آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بازدید رکورد دار شنای آبهای آزاد جهان از آسایشگاه کهریزک

راگا نیوز:محمد کبادی، رکورد دار طولانی ترین و سریع ترین شنای آبهای آزاد جهان و امدادگر جمعیت هلال احمر در پایگاه های امداد رسانی دریایی، با معلولان و سالمندان آسایشگاه کهریزک دیدار کرد.

به گزارش  راگا نیوز به نقل ازخبرگزاری مهر، محمد کبادی به عنوان تنها شناگر مسافت 1051 کیلومتری تنگه هرمز تا اروند کنار در مدت 85 روز در جهان، مدتی قبل توانست با هدف اعتلای نام خلیج فارس این مسافت را طی کند تا برگ زرین دیگری در تاریخ، با نام خلیج همیشه فارس ثبت شود.

ثبت رکورد محمد کبادی در گینس

سایت آبهای آزاد جهان که تخصصی ترین مرکز ثبت رکورد شنا در جهان و مرکز تهیه رکوردهای جهانی(گینس) است نیز این افتخار ملی را به نام محمد کبادی و مزین به نام خلیج فارس به ثبت رساند.

محمد کبادی در بدو ورود به آسایشگاه خیریه کهریزک به سراغ مددجویانی رفت که با شاخه های گل برای استقبال از او آمده بودند و از تک تک آنها دلجویی کرد.

مددجویان آسایشگاه با دیدار از این شناگر ملی، حضور او در مجموعه کهریزک را نشان از باطن خداجو و دین باور او دانسته و پای صحبتهای دلنشین او نشستند.

وی در جمع مددجویان آسایشگاه گفت: سالها از حضور من در فضای ورزشی شنا می گذشت، در حالی که همیشه انتظار روزی را داشتم که بتوانم نام خلیج همیشه فارس را با شنا در آبهای آن، طنین انداز کنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.