آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بازدید ریاست واحد يادگار امام شهرري از روزنامه فرهیختگان

به گزارش راگانیوز ، دکتر سعید قاضی مغربی سرپرست واحد یادگار امام(ره) شهرری پس از بازدید از بخشهای مختلف روزنامه فرهیختگان  با تاکید بر آسیب شناسی این روزنامه کثیرالانتشار کشور اظهار داشت: روزنامه فرهیختگان  باید به گونه ای عمل نماید که در جذب حداکثری مخاطبین  اصلی ( اساتید ، دانشجویان و کارکنان ) موفق شود.
وی  اذعان داشت: روزنامه فرهیختگان بدلیل اینکه  با یک  موسسه علمی ، فرهنگی و اجتماعی  به نام (داشگاه آزاد اسلامی) در ارتباط می باشد  باید مسائل مربوط به صنف خود ( اعضاء هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان)  را در راس  هدف خود قرار دهد.قاضی مغربی افزود: روزنامه فرهیختگان می تواند با معرفی دانشجویان مخترع و مبتکر، استادان و پیش کسوتان  دانشگاه به همراه دستاوردها وآثار علمی شان، معرفی تشکل ها و انجمن های علمی، کانون های فرهنگی،  دستاوردهای علمی و ورزشی در سطح ملی و بین المللی می تواند مخاطب بیشتری را جذب نماید.
سرپرست یادگار امام(ره) شهرری با تاکید بر ایجاد همبستگی و پیوستگی مخاطبین با روزنامه اظهار داشت:  تولید محتوای روزنامه ها باید به گونه ای باشد که مسائل و موانع و مشکلات  استادان، کارکنان و حتی داوطلبین در آن مطرح شود و به گونه ای باشد که مخاطبین پیگیر مباحث ارائه شده باشند و خود را در آن سهیم بدانند.
بر اساس این گزارش، ایمانجانی مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان در این  نشست ضمن استقبال از نقطه نظرات مدعوین اعلام داشت: از نگاه منتقدانه مخاطبین استقبال می کنیم چرا که انتقاد همواره رویکرد جدیدی را به ما نشان می دهد.
او افزود: در فضای رسانه ای کشور دو هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تعریف شده است و در رسانه ای که می خواهد در تراز انقلاب اسلامی باشد، قطعا وظیفه بصیرت افزایی اضافه می شود.
مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان با یادآوری حساسیت کار روزنامه گاری، اذعان داشت: با وجود سیل روزافزون رسانه های سایبری باید تاکید کرد که روزنامه نگاری سنتی، همچنان اهمیت و ویژگی های خاص خود را دارد، چرا که روزنامه کاغذی، یک سند مکتوب و ماندگار است.
ایمانجانی اذعان داشت: فرایند روزنامه و تیتر آن باید طوری باشد که بتوانیم مخاطب را جذب نماییم.
وی در راستای تسریع اطلاع رسانی و جذب مخاطبین بیشتر بر  ایجاد کیوسک های الکترونیکی در دانشگاهها تاکید کرد و همچنین شناسایی چهره های شاخص دانشجویی،  اعضاء هیئت علمی و توجه به صنف کارکنان  دانشگاه آزاد را از اهم اهداف روزنامه بر شمرد.
خبرگزاري صداوسيما
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.