آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بازدید عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از شرکت سایپا پرس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از شرکت سایپا پرس بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه صنعتی قرار گرفت.

 به گزارش راگانیوزصبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله بیگی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده شهرستان‌های تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت سایپا پرس ضمن دیدار با محمدعلی جبرئیلی مدیرعامل این شرکت از خطوط مختلف تولیدی شرکت سایپا پرس نیز بازدید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله بیگی در حاشیه این بازدید با ابراز خرسندی از حضور خود در شرکت سایپا پرس اظهار داشت: خوشحالم که در بین کارگران و تلاشگران زحمتکش این شرکت تولیدی حضور یافتم و از این همه جنب و جوش، فعالیت و صدای دستگاه‌ها و تجهیزات تولیدی که صدای سازندگی، پیشرفت، توسعه، شکوفایی و پویایی هستند احساس بسیار خوبی دارم.

وی در ادامه به هدف خود از این بازدید اشاره کرد و گفت: با توجه به مباحث گوناگون مطرح شده در داخل و خارج از مجلس و نیز در جامعه در ارتباط با صنعت خودرو احساس وظیفه کردم که به‌عنوان وکیل مردم از نزدیک مسائل مختلف این صنعت را مورد ارزیابی قرار داده تا قضاوت منصفانه‌ای در این خصوص داشته باشیم.

سایپا پرس مجموعه‌ای شکوفا، اشتغال آفرین و با نشاط

حجت‌الاسلام والمسلمین بیگی تصریح کرد: همه کارگران و کارکنان سایپا پرس با شادابی و نشاط بسیار خوبی فعالیت می‌کنند که این خود نشان از مدیریت مدبرانه محمدعلی جبرئیلی و اعضای هیئت مدیره این شرکت دارد و بر خود فرض می‌دانم و به دیگر مسئولان و همکاران توصیه می کنم که اگر می‌خواهیم اشتغال و تولید جان بگیرند باید از چنین مدیرانی حمایت کنیم و به اعتقاد بنده سایپا پرس یکی از مجموعه‌های پویا، شکوفا، اشتغال آفرین و خیلی با نشاط و سرزنده ایران اسلامی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده شهرستان‌های تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کمیسیون اقتصادی از هر نوع کمک و مساعدتی به به چنین شرکت‌هایی حمایت می‌کند و بدون شک هر کدام از همکاران بنده در مجلس شورای اسلامی از نزدیک این سر زندگی، توسعه و پیشرفت را که در شرکت سایپا پرس وجود دارد ملاحظه کنند، از این شرکت در روند توسعه و پیشرفت آن حمایت خواهند کرد.

نماینده شهرستان‌های تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی همچنین در بازدید از خط CMM توان تخصصی سایپا پرس در تجهیز و راه‌اندازی این خط از ابتدای سال با توجه به تحریم‌های موجود را ستودنی دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین بیگی در پایان صحبت‌های خود از تلاش و زحمات تمام پرسنل شرکت سایپاپرس و در راس آن‌ها محمدعلی جبرئیلی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این شرکت تشکر و قدردانی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.