آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بازدید فرماندار شهرستان ری از مجموعه جامعه گیاه درمانی ایران + تصاویر

به گزارش راگانیوز ، دکتر”هدایت اله جمالی پور” معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با همراهی مسئول روابط عمومی فرمانداری با حضور در جامعه گیاه درمان ایران از بخشهای مختلف این مجموعه از جمله مرکز جراحی محدود حضرت فاطمه الزهراء(س) و مرکز آموزشی علمی کاربردی جامعه گیاه درمانی ایران بازدید و در جریان فعالیت ها و روند خدمت رسانی این مرکز قرار گرفتند.



معاون استاندار تهران در این دیدار با اشاره به وضعیت درمان درشهرستان ری و اقدامات مثبت صورت گرفته طی 3 سال گذشته بر ضرورت فعالیت بخش خصوصی در راه اندازی مراکز تخصصی درمانی مدرن برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شریف منطقه تأکید و از اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی مرکز جراحی محدود حضرت فاطمه الزهراء(س) ابراز رضایت نمود.

وی همچنین ضمن آشنایی با سابقه فعالیت و زمینه های کاری مؤسسه جامعه گیاه درمانی ایران برای اهتمام مسئولین ذزیربط به توسعه فعالیت های آموزشی و پژوهشی در زمینه گیاهان دارویی و طب سنتی و فرهنگسازی در این زمینه برای عموم مردم، رهنمودهای لازم را اعلام داشتند.

شایان ذکر است مرکز جراحی محدود حضرت فاطمه الزهرا(س) با بهره مندی از 3 اتاق عمل، بخش بستری و کلینیکهای تخصصی و فوق تخصصی توسط جامعه گیاه درمانی ایران در شهرستان ری راه اندازی گردیده است.




ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.