آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بازدید معاونان استاندار تهران از کارخانه سیمان تهران

 000
به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری “حسن کریمی” معاون امور عمرانی استاندار تهران در فرآیند بازدید از پروژه فاز 9 و بررسی پیشرفت این فاز اظهار داشت: امیدواریم به همت مدیران و تلاشگران این واحد این فاز تا قبل از پایان سال به بهره برداری برسد تا کمک به تولید و رفع مشکلات زیست محیطی این کارخانه نماید.
کریمی با بیان اینکه کمک می کنیم تا مسوولین این کارخانه به اهداف خود برسند، افزود: یکی از مشکلات این کارخانه موضوع تسهیلات بانکی است که از جانب استانداری پیگیری خواهد شد تا برطرف شود.
وی با بیان این موضوع که بیش از سی ساله می شنویم که کارخانه سیمان به لحاظ مشکلات زیست محیطی باید جابجا شود، تصریح نمود: امکان این کار اصلا وجود ندارد اگر استانداردهای زیست محیطی اگر رعایت شود و از تجهیزات روز و پیشرفته دنیا استفاده کنیم نیاز به بیان اینگونه موضوعات نخواهیم بود.
معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه بعضی از فازهای مشکل ساز و آلوده کننده این کارخانه تعطیل شده است، گفت: در سال گذشته کارهای خیلی خوبی انجام دادند که هم محیط زیست هم مجموعه استانداری و مسوولین مربوطه پذیرفته اند که این کارخانه هم تولید کند و هم فرآین تولید را توسعه بخشد.
وی با تاکید با اذعان بر اینکه اصل وجود و فعالیت کارخانه به قوت خودش باقی است، اظهار داشت: صرف اینکه اسم آن کارخانه سیمان است و باید جابجا شود حرف صحیحی نیست بلکه قسمت هایی مثل فازهای قدیم که دارای مشکلات هستند باید تعطیل شوند.
کریمی با بیان این موضوع که صنایع تبدیلی سیمان این کارخانه را باید توسعه داد، گفت: با تغییراتی در روند تولید و توسعه و تکنولوژی، این کارخانه می تواند الگوی تولید  و توسعه و پیشرفت در کشور باشد.
وی تصریح کرد: کارخانه سیمان تهران از توانمندی های بالایی برخوردار است که می تواند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی کمک شایانی نماید.
کریمی در پایان گفت: سیاست دولت بر این است با ایجاد مجموعه های تخصصی و خوداکتفایی مشکلات تولید و اشتغال کشور را برطرف نماید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.