آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بازدید معاون استاندار از شهرک گلخانه ای دهک

به گزارش راگانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، ذوالفقاری رییس سازمان جهادکشاورزی استان تهران به همراه معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری و مدیران استانی و شهرستانی با حضور در شهرک گلخانه ای دهک واقع در شهرستان ملارد، با بهره برداران این شهرک دوازده هکتاری گفتگو کردند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد در خصوص این شهرک توضیح داد و گفت: منطقه دهک در صفادشت ملارد منطقه ای بیابانی بود که دولت طرح راه اندازی مجتمع گلخانه ای را با هدف اشتغال و افزایش توانمندی فارغ التحصیلان کشاورزی جویای کار دراین منطقه اجرایی کرد.
وی ادامه داد: این شهرک  به مساحت دوازده هکتار در قالب ۲۴ قطعه ۵هزارمترمربعی به ۲۴ نفر از فارغ التحصیلان کشاورزی واگذار شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد تصریح کرد: ۱۶ قطعه این شهرک تاکنون به بهره برداری رسیده و در زمینه تولید توت فرنگی، گل شاخه بریده  و محصولات جالیزی از جمله گوجه فرنگی و خیار فعال هستند.
صارمی با اشاره به عملیات اجرایی سایر قطعات شهرک گلخانه ای دهک گفت: درحال حاضر سایر قطعات شهرک گلخانه‌‌ای دهک در صفادشت ملارد با رویکرد کشت نوین و با حضور دانش آموختگان عرصه زراعی و کشاورزی در آستانه بهره برداری قرار دارد.
در بازدید صورت گرفته مسائل ومشکلات ازطرف بهره برداران این شهرک درخصوص موضوعاتی همچون تسهیلات بانکی، انتقال اسناد مالکیت وفعال شدن واحدهای آماده بهره برداری مطرح ومسئولین حاضربه بررسی وتبادل نظردرجهت رفع این مسائل پرداختند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.