آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

باقرشهر به مقام سوم لیگ برتر کشتی آزاد جوانان استان تهران دست یافت+عکس

photo_2016-11-26_17-33-04

رقابت های لیگ برتر کشتی نوجوانان و جوانان استان تهران که اوایل مهرماه با حضور ده ها تیم از سراسر استان تهران در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شده بود، روز گذشته با شناخت تیم ها و نفرات برتر هر رده به کار خود پایان داد.

تیم کشتی شهرداری باقرشهر که تنها نماینده شهرستان ری در این مسابقات بود، تا پایان روز گذشته با ارائه نمایش هایی زیبا و چشم نواز مقابل تمام رقبای خود به برتری رسیده بود اما در عین ناباوری و تنها با اختلاف چند امتیاز مقابل تیم مهرگان پتروپارس تن به شکست داد تا به عنوان سومی این رقابت ها دست یابد.

کشتی گیران خوش آتیه باقرشهری در این دوره از مسابقات زیر نظر استاد اسماعیل بهکار مربی سازنده و صاحب نام کشتی کشور در تمامی رقابت ها، کشتی هایی کم نقص و تماشاگر پسندی ارائه دادند و به اذعان چندین تن از مسئولین فنی این مسابقات شایستگی مقام قهرمانی را نیز داشتند.

اسامی کشتی گیران و کادر فنی تیم شهرداری باقرشهر در این دوره از مسابقات به شرح ذیل می باشد:

حسین ندری، مجتبی شهبازی، علی فاتحی، عرفان آئینی، حسین ورمرزیار، کاوه رحمت آبادی، یونس امامی، فرهاد نوری، محمد آرمون، وحید شیخی، علی محمدی، علی عبدلیان، مرتضی مصیبی، حسن عالم زاده و امیر علی یوسف

اسماعیل بهکار(سرمربی)، مجتبی حسینی و مرتضی علیپور(مربی)، باقر مظفری(سرپرست)

گفتنی است؛ تیم کشتی شهرداری باقرشهر در این دوره از رقابت ها با برتری مقابل تیم های شهرقدس، شهید رستمی تهران، پاکدشت، قیامدشت و شهرداری ورامین؛ پس از تیم های مهرگان پتروپارس و شهرداری منطقه ۱۹ به عنوان سومی این رقابت ها دست یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.