آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بالاترین جایگاه اعتباری به جنوبی‌ترین منطقه پایتخت اختصاص دارد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از روند عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح در چهارراه تقی‌آباد واقع در جاده ورامین بازدید کرد.

 بالاترین جایگاه اعتباری به جنوبی‌ترین منطقه پایتخت اختصاص دارد
 به گزارش راگانیوز، علیرضا دبیر در جریان بررسی پروژه‌های عمرانی منطقه 20 از محل پروژه احداث پل روگذر در جاده ورامین بازدید کرد و اظهار داشت: این پروژه یکی از طرح‌های مهم و اولویت‌دار شهر تهران است.

وی محور تقی‌آباد را یکی از گلوگاه‌های پایتخت برشمرد و افزود: ساخت این پل روگذر با سه لاین عبوری از جنوب به شمال، در چهارراه تقی‌آباد، موجب می‌شود تردد خودروها در جاده ورامین و امین‌آباد تسهیل شود.

وی در ادامه به بررسی روند اجرای پروژه‌های مصوب سال 93 و پروژه‌های پیشنهادی سال 94 براساس برنامه عملیاتی دوم شهرداری تهران در منطقه 20 پرداخت و گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از مهم‌ترین مسائل است و تعریف پروژه‌های جدید در صورت رفع نیاز منطقه امکان‌پذیر خواهد بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران به موقعیت ویژه شهرری اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه صحن غربی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و احداث پیاده راه ضلع شرق حرم، سراهای محله، بوستان‌های شهری، و پایانه جوانمرد قصاب از پروژه‌های مهم و تاثیرگذار منطقه 20 است که خیر و برکت این منطقه را دو چندان خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به مناطق جنوبی و کاهش فاصله جنوب و شمال پایتخت همچنان در دستور کار است و برنامه بودجه‌ریزی بر این اساس انجام خواهد شد، افزود: بازسازی آرامگاه تختی، بوستان عمادآور و مجموعه فرهنگی برج طغرل از پروژه‌های اولویت‌دار منطقه 20 در سال آینده است.

دبیر در پایان عملکرد منطقه 20 در مورد برنامه و بودجه، کنترل پروژه و پیشرفت پروژه‌های عمران شهری را مثبت ارزیابی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.