آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بانوان کارآفرین منطقه 20 با چگونگی مدیریت بحران آشنا شدند

خبرگزاری فارس: بانوان کارآفرین منطقه 20 با چگونگی مدیریت بحران آشنا شدند

 به گزارش  راگانیوز به نقل از فارس ، پیش از ظهر امروز کارگاه‌های آموزشی مبانی مدیریت بحران برای بانوان کارآفرین، دوامیان و کارکنان شرکت برنا الکترونیک و میادین میوه و تره بار از سوی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

محسن کریمی، دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 در حاشیه این کارگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به‌دنبال مجموعه آموزش‌های اجتماع محور مبانی مدیریت بحران و به‌منظور آمادگی بیشتر برای مقابله با حوادث غیرمترقبه، بانوان کارآفرین، دوامیان، کارکنان شرکت برنا الکترونیک و میادین میوه و تره بار تحت آموزش قرار گرفتند و با روش‌های خود امدادی و دگر امدادی آشنا شدند.

کریمی با بیان این‌که پرسنل ادارات و سازمان‌ها در فرهنگ سازی رعایت اصول ایمنی و مدیریت بحران در سطح جامعه بسیار تاثیرگذار هستند، گفت: کارگاه‌های آموزشی به‌صورت مستمر و هدفمند برای کارکنان بخش اداری سازمان‌ها و نهادهای شهری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ادارات، مدارس، مساجد و مجتمع‌های مسکونی از جمله گروه‌های هدف برپایی کارگاه‌های آموزشی است که متقاضیان برای بهره‌مندی از این امکان آموزشی می‌توانند به ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 مراجعه کنند.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 در پایان یادآور شد: روش‌های خود امدادی و دگر امدادی در ارتباط با نحوه تریاژ مصدومان، علائم و نشانه‌های خفگی، CPR، انواع زخم‌ها و سوختگی، حمل مصدوم ، از جمله مواردی است که علاوه بر مبانی مدیریت بحران ارائه می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.