آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بانوان کاراته کار باقرشهری در مسابقات کشوری خوش درخشیدند

به گزارش راگانیوز ؛ مجتبی جانعلی اظهار داشت: مسابقات کشوری کاراته بانوان از 12 مردادماه سال جاری به مدت 2 روز با حضور 500 ورزشکار زن در قالب 16 تیم از استان های مختلف کشور در شهرک اندیشه شهریار برگزار شد.

وی تصریح کرد: آتنا عیاری 2 مدال نقره در سبک های کاتا و کومیته و سوگند عیاری نیز مدال برنز سبک کومیته این دوره از مسابقات را کسب کند.
جانعلی ادامه داد: این 2 بانوی ورزشکار از یک سال قبل زیر نظر ‘فرحناز ارباب’ مربی و مسئول کاراته بانوان شهرستان ری تمرین کردند.
کومیته و کاتا از بخش های اصلی تمرینات ورزش کاراته است. در کومیته از فنون آموخته شده درمقابل یک حریف واقعی استفاده می‌شود و کاتا الگویی از جابجایی‌ها را که به تنهایی یا به همراه فرد یا افرادی دیگر انجام شود را مشخص می‌کند.
شهرستان ری دارای 60 هیات ورزشی است این شهرستان به تنهایی پنج مدال از 15 مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می نامند.
باقرشهر با 55 کیلومتر مربع مساحت و جمعیتی بالغ بر 59 هزار نفر یکی از شهرهای کلان شهر تهران می باشد که در محور ارتباطی تهران – قم و در حوزه سرزمینی شهرستان ری واقع شده است.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.