آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

باید بین جوانان حسن آباد و هویت ملی پل ارتباطی برقرار کرد

به گزارش راگانیوز ؛ علیرضا زندی در آئین افتتاحیه  جشنواره سنتی بومی و محلی در محل کاروانسرای «عباسی» شهر «حسن آباد» فشافویه، با بیان این که این شهر دارای ظرفیت های بسیار خوب در حوزه گردشگری است، تاکید کرد: جشنواره های سنتی بومی و محلی یکی از راه های شناساندن این ظرفیت ها در بستر شناسندن هویت ملی و اعتبار جامعه است.

وی افزود: تمدن ایرانی اسلامی امروز مجموعه ای برای احیای فرهنگ سنتی بومی و محلی گذشتگان محسوب می شود پس چه بهتر که بتوانیم این میراث را برای آیندگان با برگزاری چنین رویدادهایی به یادگار بگذاریم، باید بین جوانان حسن آباد و هویت ملی پل ارتباطی برقرار کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر، با بیان این که امروز داشته های ما از ایران کشوری سرآمد فرهنگ در خاورمیانه ساخته است، تاکید داشت: احیای فرهنگ سنتی بومی و محلی یکی از راه های توسعه این فرهنگ و هویت ملی دینی است.

زندی با تاکید بر این که ایران اقوام، زبان ها و گویش های محلی فراوانی دارد، تاکید داشت: ملت ایران از نسل‌های گذشته با اقوام مختلف و آئین‌ها زیسته اند و فرهنگ با خون و پی و رگ و گوشتشان عجین است، لذا برگزاری جشنواره سنتی بومی و محلی یکی از راه های احیا و ترویج این فرهنگ است.

وی در ادامه از عموم شهروندان شهر حسن آباد و بخش فشافویه جهت بازدید از این جشنواره صمیمانه دعوت به عمل آوردند و خواستار ارئه نظرات و پیشنهادات و انتقادات برای برنامه های بعدی شدند.

مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.