آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

با حکم شهردار منطقه ۲۰ انجام شد:انتصاب اولین شهردار ناحیه خانم در منطقه ۲۰

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ فرهاد افشار در مراسم معارفه و تکریم شهرداران ناحیه یک این منطقه گفت: انتصابات در مدیریت شهری با نگاه جنسیتی نیست و روند انتخاب براساس شایستگی افراد انجام می شود.

افشار استفاده از پتانسیل بالای بانوان شاغل در پست های مدیریتی را از سیاست های کاری خود برشمرد و افزود: با توجه به اینکه دقت نظر و مسئولیت پذیری بالا از ویژگی های فردی بانوان محسوب می شود، ورود آنها به فضاهای مدیریتی در ارتقاء عملکرد مدیریت شهری تاثیر بسزایی خواهد شد.

وی به اهمیت برقراری عدالت و حضور بانوان در تمامی مسیرهای شغلی اشاره کرد و ادامه داد: انتصاب خانم در پست شهردار ناحیه، علاوه بر رفع تبعیض های گذشته، مسیر را برای اثبات توانمندی بانوان شاغل این منطقه باز می کند.

افشار همکاری مجموعه پرسنل ناحیه یک و مدیران ارشد مدیریت شهری با اولین شهردار ناحیه خانم منطقه۲۰ را خواستار شد و گفت: فضای مدیریتی برای حضور بانوان شاغل در مجموعه مدیریت شهری تشدید می شود و این انتصاب بستر را برای اعتماد بیشتر به بانوان فراهم خواهد کرد.

شهردار منطقه ۲۰ از خدمات ارزنده حمید گودرزی شهردار سابق ناحیه یک قدردانی کرد و برای ایشان در پست جدید به عنوان شهردار ناحیه ۵ منطقه ۲۰ آرزوی موفقیت کرد.

مراسم معارفه معصومه پورنظری به عنوان سرپرست ناحیه یک و حمید گودرزی به عنوان شهردار سابق ناحیه یک منطقه ۲۰ با حضور شهردارمنطقه، معاونان توسعه منابع انسانی و امورشهری و محیط زیست، ، مشاور و مدیر دفتر شهردار منطقه، رئیس اداره فضای سبز و تعدادی از پرسنل ناحیه شهرداری منطقه ۲۰ در ساختمان ناحیه یک برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.