آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

با همدلی و اتحاد در خانواده روحیه مضاعف به جامعه بخشیده خواهد شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، بهروز نصیری، در همایش انجمن های برتر نواحی یک و دو ری که در فرهنگسرای ولاء و باحضور اسدنژاد رئیس اداره ناحیه دو ری و مسئولین انجمن های مدارس برگزار گردید طی سخنانی به سه رکن اساسی در موفقیت خانواده ها اشاره کرد و به تشریح هر کدام از آنان در موفقیت یک خانواده پرداخت.

وی با اشاره به سه عامل اعتماد، اعتقاد و اتحاد و نقش آنان در موفقیت یک خانواده طی سخنانی اظهار داشت: همدل و همراه بودن اعضای خانواده ها را در رسیدن به قله های موفقیت یکی از ارکان اساسی می باشد که باید به آن توجه خاصی شود و یکی از علل از هم گسستی و شکست در برخی خانواده ها و دیگر جوامع را عدم اتحاد و همراهی  اعضاء خانواده ذکر کرد.

نصیری در ادامه اعتقاد به مبانی خلقت و آموزش های دینی را یکی دیگر از عوامل موثر در موفقیت خانواده نام برد و عنوان کرد: بسیاری از مشکلات و معضلات خانواده ها و جوامع امروزی ریشه در عدم اعتقاد و یا سست بودن آن نسبت به نظام خلقت می باشد.

وی همچنین اعتماد به یکدیگر را در به عنوان اصل سوم موفقیت خانواده ها نام برد و نقش آن را در پیشرفت و ارتقاء یک خانواده بی بدیل عنوان کرد.

وی در پایان از مسئولین انجمن های مدارس خواست با تعامل بیشتر با مدارس و آموزش و پرورش و همچنین برگزاری کلاس های آموزش خانواده نسبت به ارتقاء و جایگاه خود در نظام تعلیم و تربیت کشور اقدامات مفیدی را انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.