آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برای خدمت به خلق خدا نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهریزک، افضلی نیا ریاست آموزش و پرورش کهریزک در جلسه عمومی مدیران ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات مدیران، گفت: برای خدمت به خلق خدا نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد.

وی در ادامه با اشاره به سیره پیامبر اسلام(ص) افزود: منش، انسانیت و خصوصیات اخلاقی پیامبر عظیم شأن اسلام باید سرلوحه کارهای همگان قرار گیرد و بتوانیم برای رسیدن به اهداف بلند خود گام موثر برداریم.

وی همچنین در ادامه اضافه کرد: برگزاری چنین جلسات سبب هم اندیشی و در نتیجه استفاده از تجربیات و تفکرات یکدیگر برای مدیریت بهتر بسیار موثر می باشد.

افضلی نیا همچنین عنوان کرد: تجربه برای ما کارآمد است و باید از نقاط ضعف و قوت خود درس گرفته و از این تجربیات برای انجام کارهای بزرگتر و مطلوب تر استفاده کنیم.

وی در ادامه با توجه نقش خانواده در آموزش و تربیت دانش آموزان، اظهار داشت: آموزش خانواده از دیگر برنامه های مدیران بوده و با برگزاری کلاس های آموزشی برای اولیاء در جهت افزایش سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه و همچنین آگاه سازی آنان با مسائل پیشروی دانش آموزان، میتوان نقش بسزایی را به هنگام مواجه با مشکلات ایفا کرد.

افضلی نیا ریاست آموزش و پرورش کهریزک در پایان تصریح کرد: امیدواریم با وجود کمبودها و مشکلات پیشرو، در راستای اهداف بلند آموزش و پرورش و در نتیجه جامعه عزیزمان گام های موثری برداریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.