آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برتری ارزشمند فرخی باقرشهر مقابل نماینده ساری/شاگردان نوری به ادامه مسابقات امیدوارتر شدند

به گزارش راگانیوز ، هفته سوم لیگ دسته دو فوتسال کشور با برگزاری ۳ دیدار به پایان رسید و نماینده شایسته فوتسال باقرشهر با بردی ارزشمند به رتبه سوم جدول رسید.

IMG_20160418_162127

دیدارهای هفته سوم لیگ دسته دوم فوتسال کشور از صبح امروز با برگزاری سه دیدار مختلف در شهرهای تهران،گرگان و شاهرود ادامه یافت و در حساس ترین بازی هفته،تیم صدرنشین شهروند سورک ساری که در دوبازی گذشته نتایج خوبی کسب کرده بود، مقابل شاگردان داود نوری در تیم فرخی باقرشهر تن به شکست دو بر صفر داد تا تنها به لطف گل زده بیشتر، یک پله از تیم شایسته باقرشهری بالاتر و به رتبه دوم جدول تنزل کند.

شاگردان داود نوری بعد از تساوی نا امید کننده در اولین بازی خود مقابل پیمان شاهرود، در این هفته از مسابقات علی رغم بازی نه چندان دلچسب خود توانستند با حمایت تماشاگران باقرشهری مقابل حریف قدرتمند خود پیروز شده تا خود را به عنوان یکی از مدعیان این فصل از مسابقات نشان دهند.

IMG_20160418_161952

در دیگر دیدارهای این هفته میلان ساری مقابل میزبان خود شهدای جلین گرگان با حساب ۸ بر ۵ به پیروزی رسید تا به تنهایی به صدر جدول رده بندی این مسابقات تکیه زند.

تیم گرگانی که تا بدین جای کار و پس از انجام سه بازی خود، تنها دو امتیاز کسب کرده ، با این شکست به رتبه ششم جدول سقوط کرد.

در آخرین بازی هفته نیز تیم خوب پیمان شاهرود که در بازی قبل مقابل فرخی به یک تساوی ارزشمند رسیده بود، با حساب ۵ بر ۳ مقابل تیم بحران زده نوین کشاورز فریمان به برتری دست یافت تا مانند فصل گذشته، چهره ای مدعی از خود به نمایش بگزارد.

مقاومت شهرداری مشهد هم در این هفته از مسابقات استراحت داشت.

نتایج هفته سوم لیگ دسته دو فوتسال کشور:

فرخی باقرشهر ۲ – ۰ شهروند سورک ساری

شهدای جلین گرگان ۵ – ۸ میلان ساری

پیمان شاهرود ۵ – ۳ نوین کشاورز فریمان

مقاومت شهرداری مشهد- استراحت

 جدول رده بندی هفته سوم لیگ دسته دو فوتسال کشور:

لیگ-دسته-دو-فوتسال

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.