آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برنامه این هفته «آیین آواز» در شهرری برگزار می‌شود

به گزارش راگانیوز ؛  پس از برگزاری برنامه آیین آواز زنجان و در ادامه تلاش‌های دوستداران آواز و موسیقی ملی در گسترش و توسعه این برنامه به شهرستان‌ها، آیین آواز ری دومین نشستی است که خارج از مرکز برگزار می‌شود.

حسن علی‌نژاد نوازنده سه‌تار که سمت دبیری این رخداد هنری در شهرری را بر عهده دارد به فارس گفت: «پس از مدتی رایزنی، هماهنگی و تدارکات، موفق شدیم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری منطقه 20، سالن ولی عصر(عج) فرهنگسرای ولاء را که بهترین و مجهزترین سالن شهرری است و تا کنون برخی از بهترین هنرمندان موسیقی کشور از جمله زنده‌یاد فرهنگ شریف در آنجا به هنرنمایی پرداخته‌اند برای برگزاری آیین آواز ری آماده کنیم».

علی‌نژاد افزود: «در راه برگزاری این نشست البته دوستان هنرمند و زحمتکش‌مان مثل شهرام صارمی و دیگر همکاران ایشان در کانون موسیقی ارسباران نهایت همکاری و همراهی را برای راه‌اندازی آیین آواز ری نشان داده‌اند و آقای صارمی از سر لطف، حتی قرار است نطق افتتاحیه آیین آواز ری را ایراد کند».

وی در خصوص چند و چون جزئیات این برنامه گفت: «شاکله برنامه‌های این نشست مانند همان نشست اصلی و ماهیانه‌ای است که در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. البته تمام تلاش ما این است که از خوانندگان و حتی نوازندگان خوب شهرری برای اجرا ساز و آواز استفاده کنیم. البته یکی دو استاد آواز هم به عنوان میهمان ویژه در نشست ری، به سخنرانی با موضوع تخصصی و نیز آوازخوانی می‌پردازند».

 فرهنگسرای ولاء در میدان نماز شهرری واقع شده و ورود همه علاقه‌مندان به آواز و موسیقی ملی به این نشست آزاد و رایگان خواهد بود».

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.