آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برپایی دومین انتخابات اعضاء هیئت‌رئیسه روابط عمومی‌های قرچک

به گزارش راگانیوز ، بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری قرچک در دومین انتخابات اعضاء هیئت‌رئیسه روابط عمومی‌ها اظهار داشت: بحث روابط از مباحثی است که برای فرمانداری مهم است و انتخاب سرکار خانم مینا شمسی در حوزه از اقدامات مهم  در حوزه روابط عمومی است.

وی گفت: روابط عمومی‌ها باید اقدامات دولت به مردم انتقال دهند، انتقال خدمات دولت از اقداماتی است که روابط عمومی باید به نحو احسن انجام شود.

اقدامات روابط عمومی باید گروهی و کارشناسی باشد

خطیبی افزود: باید روابط عمومی‌ها به نحو احسن فعالیت داشته باشند و اقدامات روابط عمومی باید گروهی و کارشناسی باشد و به‌صورت تیمی فعالیت کنند.

سرپرست فرمانداری قرچک افزود: شفاف‌سازی و انتقال انتشار خبر وظیفه مهم دارند و روابط عمومی‌ها باید با مدیریت خوب می‌توانند فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز انتخابات هیئت‌رئیسه را داریم افرادی را انتخاب کنید که شایسته باشند و در کار کردن در حوزه روابط عمومی بسیار فعال عمل کنند.

سرپرست فرمانداری قرچک بیان داشت: انتخاب خانم شمس منشأ خیروبرکت باشد و جا دارد از زحمات ۶ساله حسین ابویسانی مدیر سابق روابط عمومی فرمانداری تقدیر و تشکر نماییم.

این مسوول گفت: باید روابط عمومی‌ها در انتشار اخبار در شهرستان فعال باشند و برنامه‌ریزی به‌گونه‌ای صورت گیرد که تولید خبر در استان رتبه برتر را کسب کنیم.

روابط عمومی‌ها به‌صورت آنلاین فعالیت کنند

اژدر نوروز پور رئیس شورای اسلامی شهر قرچک  در ادامه این جلسه گفت: اعضاء هیئت‌رئیسه باید به‌صورت پویا فعال کنند و اقدامات اعضاء هیئت‌رئیسه  برای شهرستان خط و مشت باشد.

وی گفت: روابط عمومی‌ها به‌عنوان چشم و قلب تپنده ادارات هستند که فعالیت‌های ادارات را به مردم انعکاس دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر قرچک  افزود: باید روابط عمومی‌ها به‌صورت آنلاین فعالیت کنند و از امکانات به‌روز استفاده کنند و در انتقال اطلاعات  به رسانه‌ها کوشا باشند.

نوروز پور اذعان داشت: در شهرستان قرچک از زمان استقرار فرمانداری  اقدامات خوبی در حوزه‌های عمرانی صورت گرفته است و امیدوارم این اقدامات ادامه‌دار باشد .

وی در پایان گفت: روابط عمومی ادارات می‌توانند با اقدام خوب می‌توانند شهرستان را به نحو احسن معرفی کنند.

دومین انتخابات اعضاء هیئت‌رئیسه روابط عمومی‌های قرچک برگزار شد

در ادامه این جلسه دومین انتخابات هیئت‌رئیسه روابط عمومی‌های شهرستان قرچک با حضور ۴۰ تن از روابط عمومی‌های شهرستان قرچک برگزار شد.

در ابتدا اعضا بعد از معرفی خود و ارائه گزارش از اقدامات و فعالیت‌های انتخابات با حضور فرماندار شهرستان، مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران، قاسم جمشیدی مسؤول حراست فرمانداری انتخابات هیئت‌رئیسه شهرستان برگزار شد.

پس از برگزاری انتخابات مهدی پازوکی از شهرداری با ۳۰ رأی، رضا دهقان از اتاق اصناف با ۲۹ رأی، توحید عظیمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ۲۸رأی، مهدی گودرزی از مدیریت آموزش‌وپرورش با ۲۳رأی و اکبر بهمن زاده از اداره برق شهرستان با ۲۷ رأی به‌عنوان هیئت‌رئیسه روابط عمومی‌های شهرستان قرچک انتخاب شدند و سعید حسن‌زاده به‌عنوان بازرس و بابک براتی به‌عنوان خزانه‌دار به مدت چهار سال انتخاب شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.