آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان حجاب، گوهر کمال در شهرری

به گزارش راگانیوز به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی  مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، نصیری با اشاره به برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب گفت: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب یک کار ارزشمند و بزرگ در سطح شهر بوده که با مشارکت و همکاری ادارات و نهاد های مختلف بر پا می گردد.

نصیری در حاشیه برپایی این نمایشگاه، حجاب و عفاف را تضمین کننده امنیت جامعه عنوان کرد و افزود: امروزه حجاب در حقیقت یک پوشش نیست بلکه یک فرهنگ بوده وزنان ما باید بحث عفاف و حجاب را در دستور کار خود قرار دهند.

وی بابیان اینکه حجاب به زن حرمت می‌بخشد، تصریح کرد: در راستای تحقق این امر مهم باید تلاش کرد و مسئولین وارد کار شوند و با اجرای برنامه‌های فرهنگی این امر مهم را در جامعه تقویت کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری، ترویج و نهادینه‌کردن فرهنگ حجاب و عفاف را وظیفه‌ای عمومی برشمرد و افزود: ترویج حجاب و عفاف از طریق آموزش، اعمال تشویق برای تقویت حجاب در بین جوانان، احیای امر به معروف و نهی از منکر و معرفی الگوهای تازه در پوشش از راهکارهای ترویج و تقویت حجاب و عفاف در جامعه است.

شایان ذکر است مشاوره مذهبی، کتاب، عرضه محصولات فرهنگی و پوشاک (مقنعه و چادر) با رویکرد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار از جمله اقدامات و برنامه های اجرا شده در این نمایشگاه می باشد که از تاریخ 21 الی 25 تیرماه در کاروانسرای شاه عباسی واقع در شهرری، خیابان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برپا می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.