آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برپایی نمایشگاه عکس «حرم در حرم» در آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش راگانیوز ، در نمایشگاه عکس «حرم در حرم»، عکس‌های قدیمی و جدید حرم مطهر امام رضا(ع) و آثار برگزیده ادوار مختلف جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به نمایش گذاشته شده است.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه که تا ۲۴ آذرماه ادامه دارد، می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۱۵ تا ۲۰ در محل سالن اندیشه جوان واقع در صحن مصلای آستان مقدس مراجعه کنند.

آستان حضرت عبدالعظیم(ع) ظرفیت بزرگ فرهنگی برای استان تهران

هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری در آیین گشایش این نمایشگاه بارگاه مقدس حضرت امام رضا(ع) و آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و سایر اماکن متبرکه را ظرفیت‌های عظیم برای صیانت از جامعه دانست و گفت: مرقد مطهر حضرت سیدالکریم(ع) ظرفیت بزرگ فرهنگی برای استان تهران است که وظیفه داریم از این ظرفیت ارزنده بهتر و بیشتر استفاده کنیم.

وی پیام انقلاب اسلامی را فرهنگ نبوی، اسلامی و دفاع از ارزش‌های فرهنگی و دینی عنوان کرد و ادامه داد: امام راحل(ره) و علما و بزرگان دینی در آن زمان از محیط پلشت و ناهمگون با فرهنگ غنی اسلام که کشور را فرا گرفته بود، به سطوح آمدند و با توسل و توکل در همین زیارتگاه‌ها انقلاب اسلامی شکل گرفت.

جمالی پور تأکید کرد: انطباق هفته فرهنگی ری و هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) فرصت مغتنمی است تا با استفاده از ظرفیت‌‌های عظیم آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، برنامه‌ریزی مفیدتری برای سال‌های آینده در زمینه اقدامات علمی، پژوهشی و فرهنگی انجام دهیم. هفته بزرگداشت میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و هفته فرهنگی ری از ۱۸ آذرماه آغاز و تا ۲۴ این‌ ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.