آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردها و خلاقیت های علمی، آموزشی “ری”

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر  اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، همزمان با هفته نکوداشت مقام و در دومین روز، نمایشگاه دستاوردها و خلاقیت های مدارس و اداره در محل کانون سمیه و با حضور صیدلو مشاور مدیر کل، نصیری مدیر اداره و جمعی از مدیران مدارس افتتاح شد.

نصیری در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: بیش از 120 نوع فعالیت های علمی، آموزشی، تربیتی، فرهنگی و هنری در آموزش و پرورش و در سطح مدارس انجام می گیرد که این امر نشان دهنده گستردگی فعالیت و تنوع امور مختلف در آموزش و پرورش می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: هدف از برپایی این نمایشگاه ارائه توانایی ها و خلاقیت های انجام گرفته در سطح مدارس منطقه می باشد.

نصیری در ادامه تصریح کرد: مدارس باید به سوی پژوهش محوری گرایش پیدا کنند و مهارت آموزی   به دانش آموزان و ارتقاء سطح علمی و مهارتی آنان باید از اولویت های اساسی در آموزش و پرورش باشد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری افزود: در طول برگزاری نمایشگاه و با حضور  ارزیابان، تمامی غرفه ها و کارها مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و در پایان از غرفه های برتر طی مراسمی تقدیر بعمل خواهد آمد.

شایان ذکر است: این نمایشگاه از روز 13 اردیبهشت ماه و با حضور تمامی مدارس و همچنین بخش های مختلف اداره آغاز به کار کرده و تا پایان روز 22 اردیبهشت ماه به کار خود ادامه خواهد داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.