آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری آموزش تخصصی فضای مجازی ویژه مربیان تربیتی و معاونین پرورشی

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابز عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، رسول ملکی با اعلام این مطلب افزود: یکی از برنامه های این معاون در گرامیداشت هفته امور تربیتی برگزاری این دوره آموزشی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ری و با هدف شناسایی و نحوه نگرش با فضای مجازی و کاربرد آن می باشد.

ملکی در ادامه اظهار داشت: امروز رسالت مربیان تربیتی سنگین تر از گذشته است چرا که آسیب های اجتماعی همراه با رشد تکنولوژی و فن آوری رشد بیشتری پیدا کرده و هجمه های گوناگون و متفاوتی فرزندان و جوانان ما را تهدید می کنند.

وی در ادامه گفت: تلاش کردیم که با برگزاری این دوره آموزشی و دعوت از اساتید حوزه و دانشگاه که در این امر صاحب نطر می باشند در ابتدا برای معاونین پرورشی و مربیان تربیتی شناخت و آگاهی لازم را ارائه بدهیم تا در سطح مدارس برای دانش آموزان بتوانند مطالب و موضوعات را به بحث و بررسی گذاشته و نتایج لازم را در این امر به دست آورند.

شایان ذکر است  در این دوره آموزشی حجت السلام محمد فروهر، کارشناس سازمان تبلیغات اسلامی در مورد فضای مجازی، چالش های موجود برای خانواده ها و نحوه چگونگی برخورد با  آن مطالبی را برای حاضرین بیان کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.