آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری آیین گلباران و عطرافشانی مضجع حضرت عبدالعظیم (ع)

خبرگزاری فارس: برگزاری آیین گلباران و عطرافشانی مضجع حضرت عبدالعظیم (ع)

به گزارش راگانیوز ، امشب همزمان با شب میلاد مسعود محدث جلیل القدر حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) مراسم گلباران و عطرافشانی مضجع شریف حضرت سیدالکریم (ع) و قبور شهدای والامقام مدفون در این آستان ملک پاسبان برگزار شد.

این آیین باشکوه با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، اقشار مختلف مردم، جمعی از مسئولان شهرستان ری، ارادتمندان خاندان نبوت (ع) و خادمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.

عاشقان آل‌الله با حضور در این مراسم ضمن گلباران مضجع شریف حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و قبور مطهر شهداء مدفون در این آستان مقدس به گل مزین و گلاب ناب،‌ به ارزش‌های والای دین مبین اسلام ادای احترام کرد.

همچنین مراسم با شکوه جمع‌خوانی و شعرخوانی در رثای حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و قرائت زیارتنامه آن حضرت و تعویض پرچم گنبد بارگاه ملکوتی حضرت سیدالکریم (ع) با حضور زائران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و جمعی از خادمان آستان مقدس برگزار شد.

به گزارش فارس، هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) از 22 تا 28 دی ماه امسال با شکوهی خاص و خیل عظیم مشتاقان این امامزاده واجب التعظیم در قبله تهران برگزار می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.