آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری انتخابات نماینده سمن ها در شهرستان ری

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هادی تهمیدی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه ری، در این باره گفت: «در خصوص اجرای مصوبه هیئت محترم وزیران در خصوص موضوع آیین نامه اجرایی تاسیس و فعالیت های سازمان های مردم نهاد، اداره اجتماعی فرمانداری شهرستان ری، با دعوت از این سازمان ها، پنجمین دوره انتخابات تعیین نماینده سمن ها در هیئت نظارت را برگزار می کند.
وی در مورد تعداد سمن های ثبت شده در شهرستان ری گفت: «تعداد پنجاه و هفت سازمان مردم نهاد در زمینه های مختلف در شهرستان ری به ثبت رسیده اند که از این تعداد بیست و هفت سمن به صورت فعال و نیمه فعال هستند و انتظار داریم در این انتخابات حضور داشته باشند.»
تمهیدی در مورد نحوه برگزاری این انتخابات گفت: «انتخابات توسط هیئت اجرایی و زیر نظر هیئت نظارتی سه نفره متشکل از فرماندار به عنوان رئیس هیئت نظارت، نماینده شورای شهرستان و یک نماینده از بین رای دهندگان برگزار می شود. رئیس اداره اجتماعی فرمانداری، کارشناس دبیرخانه هیئت نظارت و دو نفر نماینده سنی نیز اعضای هیئت اجرایی را تشکیل می دهند. همچنین برای این انتخابات، دو خانم و یک آقا کاندیدا شده اند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.