آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری اولین جلسه مسئولین هیئت های ورزشی شهرستان ری در سال 95

به گزارش راگانیوز ، در ابتدای این جلسه مجتبی جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ضمن تبریک سال نو و ولادت حضرت علی(ع) ،سال 95 را سال شکوفایی ورزش ری خواند و بیان داشت: در سال 95 برنامه های خوبی در پیش داریم و ان شاء الله با کمک همه شما بتوانیم در تحقق این برنامه ها موفق باشیم.

وی افزود: متاسفانه امکانات و زیربنای ورزش شهر ری وضعیت مطلوبی ندارد و همین امر باعث شده جایگاه ورزش ری نادیده گرفته شود.ولی با امکانات خوبی که در شهرداری محترم ، سپاه و آموزش و پرورش وجود دارد و قول همکاری این عزیزان به آینده امیدواریم و امیدواریم بتوانیم ورزش ری را به خواستگاه اصلی خود برسانیم.

جانعلی در ادامه از اماکن تحت پوشش ماده 88 نام برد و اظهار داشت: در اختیار گذاشتن اماکن ورزشی به دست بخش خصوصی خوب است ولی در شرایطی که وضعیت هیئت های شهرستان مطلوب باشد. ما در سال 95 سعی خواهیم کرد این اماکن را تحت عنوان ماده 88 با کمترین قیمت ممکن به هیئت ها واگذار نماییم تا تمامی هیئت ها بتوانند از سالن ها استفاده مطلوب نمایند و در بحث اعزام ها و مسابقاتشان به مشکل برنخورند.

ایشان از وضعیت نامطلوب دوره های آموزشی در سال گذشته نام برد و تاکید نمود: در سال 95 می بایست دوره های آموزشی مربیگری ، داوری و کارگاه های اموزشی با نظم بهتری پیگیری و برگزار گردد تا بی اعتمادی نسبت به اداره پیش نیاید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در پایان صحبت های خود به ارتقاء ورزش همگانی در سطح شهر، حضور مربیان کارت داردر باشگاه های ورزشی، ارائه تقویم ورزشی سال 95 در اسرع وقت و ارائه لیست قهرمانان ملی، آسیایی و جهانی هر هیئت  تاکید نمود  و تمامی هیئت ها خواست در اجرای برنامه های ورزشی اداره را همراهی و یاری نمایند.

در ادامه جلسه کارشناسان ورزش آقایان و بانوان نقطه نظرات خود و برنامه های سال 95 خود را بیان نمودند و سپس منتخب مسئولین هیئت ها در خواست های خود را بیان نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.