آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع همزمان با هفته بسیج در شهرستان ری

photo304869384855333505-1

به گزارش راگانیوز ؛ سرهنگ رفیعی ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت شهدای گرانقدر بسیجی ، گفت : بسیج ادارات شهرستان ری در هفته بسیج برنامه های فرهنگی متنوعی در دستور کار خود دارد .

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بسیج ادارات شهرستان ری ۴۰ پایگاه بسیج فعال داریم ، افزود : ۴۰ پایگاه اداری بسیج در شهرستان ری وجود دارد که خوشبختانه به صورت فعال در تمامی ادارات مشغول به کار و فعالیت های بسیج هستند که در هفته بسیج با حمایت مدیران و روسای ادارات با برپایی نمایشگاه ، مسابقات فرهنگی ، سخنرانی و … این هفته را گرامی داشته اند .

سرهنگ رفیعی با اعلام اینکه  با حمایت فرماندار ویژه شهرستان ری مراسم تجلیل از بسیجیان را خواهیم داشت ، تصریح کرد : مراسم با شکوه تجیل از سی بسیجی فعال در ادارات شهرستان ری برپا خواهد شد که در این امر دکتر جمالی پور با ما همراه بوده و همواره بسیجیان این خطه را بسیار حمایت کرده اند .

وی در ادامه از مراسم میدانی هزار نفری خواهران بسیجی در شهرری خبر داد و اظهار داشت : روز یکشنبه ۷ آذر ماه مراسم میدانی ۱۰۰۰ نفری خواهران بسیجی در شهرستان ری برگزار خواهد شد که ۲۰۰ خواهر بسیجی از شهرستان ری در غالب حلقه های صالحین که توسط سازمان بسیج ادارات در سپاه سیدالشهدا صورت گرفته است ، در این مراسم شرکت می کنند .

فرمانده بسیج ادارات ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر بسیج گفت : در مجموع بسیج ادارات شهرستان ری ۱۴ شهید داریم که توسط مدیران، روسای ادارت و شورای حوزه های بسیج غبار روبی از مزار شهدای عزیز همزمان با هفته بسیج صورت گرفته است .

سرهنگ رفیعی با اشاره به برپایی ۵ ایستگاه صلواتی توسط بسیج ادارات شهرستان ری ، یادآور شد : همزمان با اربعین حسینی ۵ ایستگاه صلواتی توسط پایگاه های بسیج بنیاد شهید ، اداره برق ، اداره تامین اجتماعی ، مجموعه اوقاف و شرکت آب و فاضلاب برپا شد که از جاماندگان اربعین حسینی در طول مسیر به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پذیرایی گردید .

وی از افتتاح سه پایگاه جدید بسیج خبر داد و خاطر نشان کرد :سه پایگاه بسیج  بنیاد جانبازان ،  پایگاه مجموعه فنی حرفه ای و هلال احمر را در دستور کار بسیج ادارات شهرستان ری داشته ایم که با یاری خدا توانستیم این سه پایگاه را بنا کنیم تا بهتر و در خور شان مردم شهرستان ری خدمت رسانی انجام شود .

سرهنگ رفیعی در پایان از جذب نیروی انسانی بیش از ۱۰۰ نفر در بسیج ادارات توسط مجموعه منابع انسانی خبر داد  .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.