آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری جلسه تبیین دستور العمل های مالی مدارس ویژه مدیران “ری”

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، مراد شجاعی  با اعلام این خبر افزود: در سال 95 که ازسوی مقام معظم رهبری به عنوان “سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” نامگذاری شده است، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری نیز با برنامه ریزی و اجرای دستور العمل های مالی و همچنین تبیین آن برای مدیران مدارس و واحد های آموزشی سعی بر آن داشته است که اقدامات و گام های عملی و موثری در این زمینه بر دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: از جمله برنامه ها و اقداماتی که با تبیین و اجرای دستورالعمل جدید مالی به آن خواهیم رسید ایجاد انضباط و شفاف سازی مالی بهتر می باشد.

شجاعی گفت: یکی از بخش های مهم در مدارس بحث مربوط به مصرف انرژی می باشد و باید سعی کنیم با  آموزش جهت اصلاح الگوي مصرف در این قسمت از اتلاف انرژی و منابع جلوگیری به عمل آوریم و به همین منظور در سال تحصیلی گذشته و همچنین در سال جاری با برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم مانند بهینه سازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس و تعمیر و بازسازی لوله کشی و سرویس های بهداشتی از جمله این اقدامات می باشد.

وی در ادامه افزود: استفاده بهینه از امکانات و اموال دولتی یکی دیگر از اقدامات در سال جدید خواهد بود و بر توجه مدیران به جایگاه اموال دولتی و تبیین نقش و جایگاه مدیران به عنوان محافظان اموال دولتی تاکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.