آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری جلسه ستاد فضای سبز ری به میزبانی شهرداری کهریزک

خبرگزاری فارس: برگزاری جلسه ستاد فضای سبز ری به میزبانی شهرداری کهریزک

به گزارش راگانیوز ، صبح امروز چهارمین جلسه ستاد فضای سبز شهرستان ری با حضور متولیان توسعه و حفاظت از محیط زیست به میزبانی شهرداری کهریزک برگزار شد.

داریوش خطیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اعلام این خبر گفت: به منظور هم‌اندیشی و تبادل اطلاعات و تجربیات متولیان فضای سبز و محیط زیست، ستاد فضای سبز شهرستان ری تشکیل و به طور مستمر و بر اساس صورت جلسه‌های از پیش تعیین شده برگزار می‌شود که چهارمین جلسه این ستاد با حضور مسؤولان فضای سبز فرمانداری، بخشداری‌ها و شهرداری‌های شهرستان ری، نمایندگان اداره منابع طبیعی، محیط زیست، اداره و راه، منابع آب و آبفای شهری و روستایی، جهاد کشاورزی و شهرک صنعتی شمس‌آباد برگزار شد.

مسؤول واحد فضای سبز شهرداری کهریزک در تکمیل این خبر گفت: یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه، بررسی پیشنهاد و ارائه راهکارهای موجود برای توسعه قلمروهای جنگل‌کاری در شهرها و روستاهای شهرستان ری بود که مقرر شد هر یک از مسؤولان فضای سبز، ظرفیت‌ها و موقعیت‌های جنگل‌کاری را در منطقه خود ارزیابی و جهت تقویت و توسعه آن اقدامات لازم را انجام دهند.

خطیر در ادامه افزود: یکی دیگر از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه، چگونگی تامین آب مورد نیاز برای فضاهای سبز شهرستان بود که پس از مطرح شدن مشکلات و پیشنهادهای لازم، راهکارهای متعدد مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پیگیری واگذاری چاه‌های آب برای آبیاری فضاهای سبز شهری و روستایی در دستور کار مسوولان مربوطه قرار گرفت.

به گزارش فارس، مسؤولان فضای سبز شهرستان ری با حضور در گلخانه تولیدات گیاهی شهرداری کهریزک از شرایط نگهداری و تکثیر گونه‌های جدید گیاهی بازدید کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.