آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری جلسه مشترک هیئت های ورزشی و آیین تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه ورزش

به گزارش راگانیوز ،  مجتبی جانعلی معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در آیین تجلیل از خبرنگاران و نشست خبری با اصحاب رسانه جنوب تهران که با حضور امین بابایی، مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، روسا و نواب رئیس هیئت های ورزشی و  بیش از ۳۰ خبرنگار فعال حوزه ورزش گفت: همکاران ما در اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی همواره در تلاش هستند تا بهترین و شایسته ترین خدمات را به مردم ارائه کنند و شما اصحاب رسانه همواره با یاری و همراهی رسانه ای خود صدای این  تلاش ها را به گوش شهروندان فراهم کرده اید.
وی با بیان برنامه های پیش روی اداره در هفته دولت افزود: در هفته دولت تلاش داریم جشنواره فرهنگی ورزشی را با حضور بیش از ۳۰۰۰ ورزشکار رشته های مختلف ورزشی را برگزار نماییم. در این جشنواره  رژه ورزشکاران ، اجرای برنامه های شاد و مفرح  و تجهیز هیئت های ورزشی را داریم.
رئیس اداره ورزش و جوانان همچنین در خصوص اماکن ورزشی تحت پوشش ماده ۸۸  و اماکن دولتی ارگان های مختلف صحبت نمود و لزوم اخذ مجوز فعالیت را بیان نمود و اظهار داشت: طی صورتجلسه شورای ورزش شهرستان ارسالی از طرف فرمانداری ویژه شهرستان ری، با اماکن ورزشی فاقد مجوز برخورد قانونی خواهد شد.
جانعلی در پایان این جلسه با اهدای لوح سپاس از زحمات، تلاش ها و همراهی های رسانه های جنوب تهران با اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در جهت پوشش خبری مسابقات و رویدادهای ورزشی سپاسگزاری کرد و از خبرنگاران و اصحاب رسانه هایی که در طول سال گذشته بیشترین همکاری را با اداره داشتند قدردانی کرد.
در این نشست خبری و مراسم تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد؛ خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های نمایندگی صدا و سیما در شهرستان ری، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، خبرگزاری برنا، خبرگزاری ایلنا، روزنامه جام جم جنوب تهران ، هفته نامه آوای ری، سایت خبری تهران نیوز ، روزنامه اعتماد، روزنامه سایه، روزنامه اطلاعات ،هفته نامه کیهان ورزشی، هفته نامه دنیای ورزش حضور داشتند.
صداو سیما
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.