آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کهریزک

به گزارش راگانی.ز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهریزک، جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور افضلی نیا ریاست آموزش و پرورش کهریزک و اعضای کمیته در اتاق شورای این اداره برگزار گردید.

در ابتدا افضلی نیا ریاست آموزش و پرورش کهریزک، گفت: کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید به طور دقیق و کارآمد فعالیت های خود را برای رفع چالش ها و مشکلات دانش آموزان، والدین و کارکنان به کار بگیرد.

وی در ادامه افزود: وظیفه اصلی این کمیته پیشگیری بوده و باید با برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان و خانواده ها و همکاران در جهت توانمندی آنان در جهت رویارویی با مشکلات گام موثر برداریم.

وی همچنین اضافه کرد: نشاط و ایجاد روحیه شاداب بین دانش آموزان میتواند در نوع نگرش، انگیزه و همچنین قدرت تصمیم گیری مناسب در آنان کمک بسزایی کند.

در ادامه اکبرنژاد کارشناس سلامت و پیشگیری آموزش و پرورش کهریزک ضمن اشاره به برگزاری بیش از 40 کارگاه آموزشی برای والدین و بیش از 10 کارگاه آموزشی برای کارکنان منطقه، به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در این حوزه پرداخت.

گفتنی است در این جلسه اعضای حاضر در مورد مسائل و موضوعات مختلف در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.