آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری دوازدهمین همایش هیئت های مذهبی بخش کهریزک

به گزارش راگانیوز ، مهندس اکبر اسدی رئیس ستاد نماز جمعه بخش کهریزک با اعلام این خبر گفت: در آستانه ورود به ماه محرم‎الحرام، دوازدهمین همایش هیئت های مذهبی باقرشهر و کهریزک، جمعه نهم مهرماه درسالن اجتماعات عطریاس باقرشهر برگزار می‎شود.

photo_2016-09-28_21-57-52

اسدی در ادامه اظهار داشت: هیئت های مذهبی باقرشهر و کهریزک باید با ستاد ساماندهی هیئت های مذهبی منطقه هماهنگ بوده تا مراسم ها و مناسبات مذهبی با هماهنگی کامل تر انجام شود.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی فعالیت های مذهبی در جامعه گفت: ما هرچه داریم از محرم و صفر است و به همین دلیل باید استفاده حداکثری از این دو ماه عزیز را کنیم و مطمئنا برگزاری چنین همایش هایی گامی بلند در راستای ساماندهی هیات های مذهبی خواهد بود.

دبیر ستاد ساماندهی هیئت های مذهبی بخش کهریزک در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال های اخیر نحوه برگزاری عزاداری ها خوب بوده است؛ اما مسئولین هیئات مذهبی باید بر عزاداری های خود کنترل و نظارت بیشتری داشته باشند و سعی شود تا مجالس عزای اهل بیت به ویژه حضرت ابا عبداله الحسین(ع) با تفکر و تامل بیشتری برگزار شود.

اسدی در پایان مراسم عزاداری را بهترین فرصت برای بیان مطالب و احکام اسلامی دانست و گفت: ضرورت بصیرت افزایی و جلوگیری از بدعت ها و تفرقه افکنی در بین قشر عظیم عزادران ابا عبداله الحسین(ع) از دیگر اهداف برگزاری این همایش برای دوازدهمین سال متوالی در بخش کهریزک است.

گفتنی است؛ دوازدهمین همایش بزرگ هیئت های مذهبی باقرشهر و کهریزک با همکاری« دفتر و ستاد نماز جمعه باقرشهر،بخشداری کهریزک، شورا و شهرداری باقرشهر و کهریزک، شورای بخش کهریزک و سرکلانتری نهم شهرستان ری» جمعه ۹ مهرماه از ساعت ۱۹/۳۰ الی ۲۱ با حضور آیت اله کازرونی عضو محترم مجلس خبرگان رهبری در سالن همایش های عطریاس شهرداری باقرشهر برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.