آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری ستاد اقامه نماز در مدرسه حجاب باقرشهر

 

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، قربانی در این باره گفت : ستاد اقامه نماز ظهر روز گذشته با حضور مسئولین مدرسه حجاب باقرشهر برگزار شد .

مسئول آموزش شهروندی شهرداری باقرشهر افزود : در این جلسه با حضور مسئولین مدرسه حجاب طرح عترت و اقامه نماز برای دانش آموزان پایه سوم ، پنجم و ششم ابتدایی مورد کارشناسی و بررسی قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه بحث اقامه نماز برای دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده اند ، بررسی شد تصریح کرد : در راستای برپایی جشن تکلیف از دانش آموزان خواسته ایم تا با ایجاد روزنامه دیواری و کاردستی در خصوص نماز در مسابقه ای که در این زمینه برپا خواهد شد شرکت نمایند .

قربانی در ادامه یادآور شد : در این جلسه مقرر گردید تا دانش آموزان در روز جشن تکلیف لباس های رنگ شاد پوشیده و به همراه پدر و مادر خود در این جشن با شکوه حضور بهم رسانند تا با برنامه های شاد و مفرح بتوانیم دانش آموزان را با فرضیه نماز آشنا کنیم .

مسئول آموزش شهروندی در پایان اظهار داشت : در این جشن به داشن آموزانی که بتوانند کلمات عربی را بدون اشتباه و زیبا تلفظ نمایند به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.