آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری لیگ بسکتبال با ویلچر ایثار قم با هیأت شهرری

به گزارش راگانیوز ، دیدارهای فصل جدید لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برخلاف سال‌های گذشته که در دسته‌های برتر، اول و دوم به انجام می‌رسد، از امسال تنها در دو سطح لیگ برتر و لیگ ملی برگزار می‌شود و تیم‌ها از اول آذر ماه در فصل ۱۳۹۷ به میدان می‌روند.

انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین ایران ابتدا دیدارهای نخستین دوره لیگ ملی را برگزار می‌کند، لیگی که قرار بود با حضور ۱۰ تیم آغاز شود اما با انصراف تیم شهرداری تبریز به ۹ تیم کاهش یافت و از روز اول آذر ماه مرحله نخست آن در قم به انجام می‌رسد.

در گروه نخست بازی‌های این فصل تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، هیأت بوکان، هیأت قزوین و هیأت شهرری حضور دارند و بازی‌های خود را طبق برنامه‌ریزی انجمن در روزهای اول و دوم آذر ماه به میزبانی باشگاه‌ ایثار قم در سالن ورزشی شهدای بهزیستی این شهر انجام می‌دهند.

پنجشنبه اول آذر ماه در روز نخست این بازی‌ها ابتدا تیم‌‌های هیأت بوکان و هیأت قزوین در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و سپس تیم‌های ایثار قم و هیأت شهرری برابر هم صف‌آرایی می‌کنند، همچنین عصر روز پنجشنبه هیأت شهرری با هیأت قزوین و سپس ایثار قم با هیأت بوکان مسابقه می‌دهند.

روز جمعه دوم آذر ماه نیز تیم‌ها در دو بازی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند، ابتدا تیم تیم‌های هیأت شهرری و هیأت بوکان به مصاف هم می‌روند و آخرین بازی از نخستین مرحله فصل ۱۳۹۷ لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران را تیم‌های ایثار قم و هیأت قزوین برگزار می‌کنند.

این در حالی است که هنوز برای برگزاری دیدارهای مرحله دوم مقدماتی برنامه‌ریزی نشده اما شیوه برگزاری رقابت‌ها اینگونه است که ابتدا تیم‌ها در دو مرحله مسابقه می‌دهند و دو تیم برتر هر گروه مجوز حضور در مرحله نهایی بازی‌های لیگ ملی را کسب می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.