آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری مانور زلزله در آبفای منطقه ۶ شهر”ری”

به گزارش راگانیوز ؛  معاون مالی و پشتیبانی آبفای منطقه۶- شهرری با اعلام این خبر گفت: ما در محیط اطراف خود در معرض حوادث پیش بینی نشده بسیاری همچون تخریب، آتش سوزی و رخدادهای غیرمترقبه طبیعی چون سیل، زلزله و رانش زمین قرار داریم که همواره جامعه و سازمان ها را مورد تهدید قرار می دهند. از جمله برنامه هایی که نقش بسزایی در کاهش خسارات جانی، مالی و محیطی در شرایط اضطراری دارد؛ آماده نگه داشتن تیم های واکنش برای مواجهه با شرایط بحرانی از طریق برگزاری مانور های امداد و نجات است.
محمد پورمقدم افزود: بر همین اساس در جهت حفظ و صیانت از منابع و سرمایه های شرکت به ویژه نیروی انسانی و ایجاد محیطی ایمن برای کارکنان، به همت و تلاش گروه ایمنی و بهداشت(HSE) آبفای منطقه، مانور مواجهه با زلزله با همکاری گروه تحقیقات و پژوهش، گروه پدافند غیر عامل و کارکنان امور آب و فاضلاب قیام دشت برگزار شد.
وی شناسایی نقاط ضعف و قوت و آشنایی با میزان آمادگی کارکنان در جهت رویارویی با یک زلزله واقعی و کاهش آسیب‌های ناشی از این پدیده طبیعی را از اهداف مهم برگزاری این مانور بیان کرد و گفت: این مانور بر اساس سناریوی ازپیش تعیین شده به منظور آموزش و آشنایی عملی کارکنان و نیروهای شرکت کننده در مانور جهت پناه گیری وحفاظت از خود، خروج اضطراری، شناسایی نقاط ایمن محل کار و شیوه های امدادرسانی و حمل مصدوم درشرایط اضطراری (بدون تجهیزات و با دست) و انتقال به نقطه ایمن برگزار شد و با اجرای موفق سناریوی برنامه ریزی شده به انجام رسید.
پورمقدم در پایان از همکاری صمیمانه مسلم سلطانیان مدیر امور و مصطفی ثانی، رئیس بهره برداری آب و فاضلاب قیام دشت ، امیر احمدی، کارشناس گروه ایمنی و بهداشت(HSE) و سایر همکاران و دست اندرکاران برگزاری موفق این مانور قدردانی و سپاسگزاری کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.