آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری مراسم تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم در بهشت زهرا(س)

خبرگزاری فارس: برگزاری مراسم تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم در بهشت زهرا(س)

به گزارش راگانیوز ، همزمان با دهه کرامت مراسم تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با هدف تجلیل از نوگلان شهدای مدافع حرم و با حضور جمع کثیری از دختران و همسران شهدای مدافع حریم کرامت برگزار شد.

در این مراسم معنوی و تأثیرگذار اکبر توکلی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به جایگاه و عزتی که اسلام برای دختران در خانواده و جامعه تبیین کرده، اظهار داشت: یکی از افتخاراتی که اسلام برای خانواده‌ها و جامعه داشت، نعمت و برکت داشتن دختر بود و خروج جامعه از جاهلیت و تاریکی در این زمینه بود.

وی به بیان ویژگی‌های حضرت معصومه(س) پرداخت و گفت: یکی از ویژگی‌های مهم حضرت عبادات و صبوری ایشان است که باید الگوی دختران ما قرار بگیرد و از آن درس گرفت.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) حضور در این مراسم تأثیرگذار و زیبا را برای خود و همکارانش موجب برکت و افزون شدن روزی دانست و ادامه داد: حضور در این مراسم بی‌نظیر در طول دوران مسؤولیت هر مدیری به یادماندنی و موجب خیرات و برکات فراوانی است.

وی به نقش و جایگاه ویژه دختران شهدای مدافع حرم در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: دختران شهدای مدافع حرم بهترین پیام‌رسانان آرمان‌های شهدای مدافع حریم امامت و ولایت هستند و با الگو گرفتن از حضرت معصومه(س)، صبر، آموزه‌های دینی و انس با قرآن می‌توانند سبب انتقال پیام و رسالت انسان‌سازی باشند که پدران شهیدشان با خون خود آبیاری کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.