آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری نخستین مانور “سایبرنتیک” در شهرری

راگانیوز: مسئول کانون رباتیک شهرری با بیان اینکه نخستین مانور سایبرنتیک(رباتیک) در شهرری برگزار می شود، عنوان داشت: این مانور هفته آینده در فروشگاه شهروند شهرری برگزار خواهد شد.
 برگزاری نخستین مانور

به گزارش راگانیوز، محمد قلی زاده آزاد ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: هدف از اجرای این مانور که نقش بسزایی در به کار گیری تجهیزات رباتیک در حل بحرانهای شهری دارد، ورود فرایند هوشمند سازی تجهیزات به حوزه پدافند غیر عامل شهری است که مردم نیز به طور زنده در جریان فعالیت رباتها در سطح شهر قرار می گیرند.

وی بیان داشت: موضوع این مانور شناسایی اهداف از پیش تعیین شده از سوی ربات پرنده با پرواز در ارتفاع 15 متری و انتقال اطلاعات تصویری به ربات نگهبان است.

قلی زاده آزاد  ادامه داد: در ادامه این مانور بسته های ناشناس و مشکوک احتمالی به محل امن از سوی رباتهای عامل انتقال داده می شوند.

وی تصریح کرد: در سالهای اخیر شاهد موج جدید ابداعات و اختراعات با توجه به استقبال دانش آموزان و دانشجویان از فعالیتهای آموزش و پرورش با محوریت رباتیک و مکاترونیک و توجه دولتمردان کشور در حوزه رباتیک بوده ایم.

مدیر اجرایی پروژه مانور سایبری اضافه کرد: یکی از مراکز تحقیقاتی و آموزشی پیشگام در عرصه رباتیک که تا کنون بیش از 10 ها طرح موفق و هزاران دانش آموز را تحت پوشش قرار داده است مرکز تحقیقات و آموزش رباتیک شهر است که در ماه های اخیر همکاری های ویژه ای نیز با شهرداری منطقه 20 تهران داشته است.

وی افزود: با توجه به رویکرد آموزش عملیاتی این مرکز در حوزه رباتیک قرار شده که با همکاری معاونت امور اجتماعی و روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران و مدیریت فروشگاه شهروند ری این مانور در سالن این فروشگاه اجرا شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.