آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری نشست مدیران متوسطه دوره اول در آموزش و پرورش ناحیه یک ری

به گزارش راگانیوز ، در ابتدای جلسه معاون آموزش متوسطه به تشریح عوامل موثر در کیفیت بخشی آموزشی پرداخت و تشکیل کمیته بهبود کیفیت در مدارس را یکی از راهکارهای این موضوع عنوان کرد و در ادامه افزود: دبیران محور اصلی در آموزش و فرایند یاد دهی  و یاد گیری هستند و باید حضوری فعال در امر کیفیت بخشی آموزشی داشته باشند.

امینه گفت: از عوامل مهم و اثر گذار درکیفیت بخشی آموزشی، برگزاری جشنواره ها، مسابقات علمی و عنایت به دروس هدف می باشد و حضور گسترده و موثر دانش آموزان در این برنامه ها وهمچنین شرکت آنان در امر پژوهش سبب ارتقاء و پیشبرد این اهداف می شود.

وی در ادامه افزود: معلمان، دانش آموزان و اولیاء آنان هر یک دارای نقش خود در امر کیفیت بخشی آموزشی می باشند و باید از این توانایی درجهت ارتقاء سطح آموزش منطقه به نحوه مطلوب استفاده کرد و مدیران باید نسبت به این امر اهتمام لازم را داشته باشند.

در ادامه  مدیران حاضردر نشست گزارش کاملی ازعملکرد 3 ماهه خود را ارائه داده و به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در امر بهبود کیفیت بخشی آموزشی پرداختند.

همپنین مدیران از اقدامات و طرح های انجام گرفته در سطح مدارس خود مانند برگزاری کلاس های رفع اشکال، عنایت به برگزاری کلاس های موضوعی، اهتمام  به امر پژوهش و طرح اندیشه سبز که استفاده اولیاء از کتابخانه مدارس می باشد گزارش جامعی ارائه  دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.