آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری نشست مشترک مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان ری

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ بابایی در این نشست ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر گفت : وظیفه اصلی ما این است در اعتلای ارزش های شاخص انقلاب اسلامی باید بسیار کوشاتر و فعالتر عمل کنیم .

مسئول روابط عمومی فرمانداری ری در ادامه افزود : تمامی مسئولان روابط عمومی باید الزامات موثر ،  نوع گرایی در فرایند اطلاع رسانی و همچنین کیفیت و کمیت اخبار را جدی بگیرند و برای اطلاع رسانی بهتر بکوشند .

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه بازوی توانمند روابط عمومی است ، اظهار داشت : روابط عمومی و رسانه ها باید رابطه نزدیکی باهم برقرار کنند تا بتوانند با همکاری یکدیگر به بهترین نحو مخاطب را از تمامی فعالیت های دولت و دستگاههای اجرایی مطلع کنند .

مشاور فرماندار ضمن تاکید بر دقت نظر بالای مسئولان روابط عمومی ، تصریح کرد : مدیری در این عرصه توانمند است و می تواند خوش بدرخشد که از دقت نظر بالایی برخوردار باشد و از هیچ موضوعی ساده نگذرد و کار خود را مورد ارزیابی قرار دهد  .

وی در پایان از برگزاری کارگاه های آموزشی اصول خبرنویسی و شیوه نگارشی خبر داد و گفت : درصددآن هستیم در اوایل سال آینده با برنامه ریزی منسجم و اخذ مجوز از استانداری تهران کارگاه آموزشی تشکیل داده وتا بتوانیم در حوزه خبر نویسی و شیوه های صحیح نگارشی خود را تقویت کنیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.