آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری نشست نقش رسانه‌ها در تبیین اقتصاد مقاومتی توسط فعالان رسانه استان تهران

خبرگزاری فارس: برگزاری نشست نقش رسانه‌ها در تبیین اقتصاد مقاومتی توسط فعالان رسانه استان تهران

به گزارش راگانیوز ، مصطفی هدایی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان تهران از برگزاری نشست نقش رسانه‌ها در تبیین اقتصاد مقاومتی توسط فعالان رسانه استان تهران خبر داد.

وی با بیان این‌که نقش رسانه‌ها در تبیین زوایای اقتصاد مقاومتی از جمله محورهای اصلی این نشست گفت: یکی از اهداف مهم سلسله نشست‌های تخصصی سازمان بسیج رسانه استان تهران که با حضور صاحب‌نظران حوزه اقتصاد و فعالان حوزه رسانه برگزار می‌شود تبیین محورهای مختلف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بوده که رهبر فرزانه انقلاب ابلاغ فرمودند؛ نقش رسانه‌ها در برابر ترویج سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران با تأکید بر تبیین زوایای و ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی توسط رسانه‌ها برای جامعه افزود: فلسفه اصلی اقتصاد مقاومتی توجه به ظرفیت‌های داخلی و روی پای خودمان ایستان بوده؛ زیرا اقتصاد مقاومتی نه گفتن به وابستگی به دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی با اشاره به این‌که رهبر فرزانه انقلاب در نامگذاری چندین سال به موضوع اقتصاد اشاره فرمودند، خاطرنشان کرد: عنوان سال جاری بیانگر این مهم بوده که در حوزه اقتصاد حرف کافی است و باید با تمام توان به میدان آمده و برای رفع مشکلات معیشتی مردم گام‌های جدی بردارند و مردم نیز با حمایت از تولید داخلی و همدلی و هم‌زبانی در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش جهادی داشته باشند.

هدایی با بیان این‌که تحقق اقتصاد مقاومتی باید همسو با ارزش‌ها، آرمان‌ها و فرهنگ دینی باشد، تأکید کرد: معتقدم ظرفیت‌های ایران اسلامی باید بیان و توان و ظرفیت‌های داخلی به رخ جهانیان کشیده شود.

وی ادامه داد: ملت ایران یقیناً با بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی با قدرت در مقابله با تهدیدهای دشمنان نظام اسلامی گام بر می‌دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران با اشاره به نقش به‌سزای رسانه‌ها در تحقق شعار سال تصریح کرد: امروز رسانه‌ها نقش بارزی در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی هستند و فعالان رسانه به‌عنوان افسران این حوزه و مسؤولان حوزه بصیرت‌افزایی و روشنگری در تبیین ابعاد و زوایای اقتصاد مقاومتی نقش کلیدی و اساسی دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.