آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری نشست هم اندیشی صنعتگران و مسئولین ادارات شهرستان ری+تصاویر

DSC_0749

به گزارش راگانیوز ،  نشست هم اندیشی صنعتگران، تولیدکنندگان و مسئولین ادارات شهرستان ری، صبح امروز با حضور فرماندار ویژه شهرستان و چندین تن از نمایندگان منتخب مردم در مجلس دهم شورای اسلامی، با موضوع راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی در اتاق اصناف شهرستان ری برگزار شد.

DSC_0774

DSC_0749

در این مراسم که با حضور مدیران ارشد کارخانجات و مراکز تولیدی و صنعتی شهرستان برگزار می شد، هدایت اله جمالی پور فرماندار شهرستان ری، محسن علیجانی و سهیلا جلودار زاده نمایندگان منتخب مردم تهران،ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس دهم شورای اسلامی، حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری و افضلی رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان نیز از حاضرین بودند.

DSC_0776

DSC_0762

DSC_0753

در ابتدای این مراسم ، سهیلا جلودار زاده مشاور سابق امور بانوان وزارت صنعت و معدن و تجارت دقایقی پیرامون اهداف برگزاری این نشست و همینطور لزوم برنامه ریزی مدیران ادارات و تعامل بیشتر کارخانجات و مراکز تولیدی شهرستان  به سخنرانی پرداخت.

در بخش بعدی این مراسم، جمالی پور و علیجانی نیز دقایقی پیرامون اهمیت برگزاری این گونه جلسات جهت بهبود اوضاع معیشتی، اجتماعی و اقتصادی کشور، فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی در کشور،لزوم حمایت از دولت در موضوع برجام و همینطور سخنان مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی توضیحات و نکاتی را بیان کردند.

DSC_0785

DSC_0794

بخش پایانی این مراسم نیز به سخنرانی، بیان دغدغه ها و درد دل های چندین تن از مدیران شهرک های صنعتی و همینطور کارخانجات بزرگ تولیدی شهرستان ری اختصاص داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.