آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری همایش باشکوه تجلیل از هیئت های ورزشی شهرستان ری

به گزارش راگانیوز ، در ابتدای این همایش جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر خوش آمد گویی به مسئولین هیئت ها بیان داشت: قریب به سه سال است که از زحمات مسئولین محترم هیئت ها تقدیر به عمل نیامده است. این در حالیست که تمامی این هیئت ها در طول این مدت خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی فعالیت داشته و موفقیت های چشمگیری در سطح استان و کشوری بدست آورده اند.

وی ادامه داد: در دهه مبارک فجر نیز کلیه هیئت ها برنامه های خوبی اجرا نموده و در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور چشمگیری داشتند و ما بر خود واجب می دانیم از زحمات شما بزرگواران با هدیه ای هرچند ناچیز تقدیر نماییم.

ایشان از زحمات کلیه روسا و نواب رئیس هیئت های ورزشی تشکر نمود و از همگی درخواست نمود که فعالتر و پرانرژی تر از گذشته فعالیت های خود را ادامه دهند و در راستای ارتقاء  ورزش شهرستان ری اداره را یاری نمایند و برنامه های سال آتی خود را تا 15 اسفند به معاونت ورزشی اداره تحویل دهند.

در ادامه دکتر جمالی پور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری در خصوص اهمیت ورزش ری اظهار داشت: شهرستان ری در تمامی زمان ها شهرستان مهمی در کشور به حساب می آمد و پیش آهنگ هر مسئله ای بوده و هست.خصوصاً در مورد ورزش این امر واضح می باشد. در هیچ جای ایران شهری وجود ندارد که تا این حد افتخار المپیکی و جهانی داشته باشد.حتی در ورزش بانوان علی رغم بافت سنتی این شهر شاهد افتخارات فراوانی در این بخش بوده ایم.

وی ادامه داد: اگر در ورزش سرمایه گذاری نماییم در بسیاری از موضوعات اجتماعی دیگر  به راه حل می رسیم.توجه به ورزش جامعه را از معضلات اجتماعی مصون می دارد.در سال 95 باید تلاش کنیم که در رشته های مدال آور به عنوان قطب قهرمانی کشور مطرح شویم.بحث ورزش در مدارس به عنوان زیرساخت ورزش قهرمانی یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه شود تا بتوانیم روح جدیدی در ورزش شهر ری ایجاد کنیم.

سپس مراسم اهدا لوح و هدیه به روسا و نواب رئیس هیئت های ورزشی آغاز گردید . قبل از اهدا جوایز کاپ مقام سوم مسابقات امیدهای آینده ورزش استان تهران به همراه لوح تقدیر از طرف جانعلی رئیس اداره و به نمایندگی از تمامی هیئت ها  به دکتر جمالی پور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ری تقدیم گردید.همچنین از پیشکسوت بزرگ ورزش کشتی شهرستان ری عبدالله زارع و همچنین اسماعیلی، رستمی و صمدی با اهدا لوح تقدیر شد و سپس هدایای مسئولین هیئت ها تقدیم حضورشان گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.