آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری همایش دختران تحت پوشش کمیته امداد در شهرری

خبرگزاری فارس: برگزاری همایش دختران تحت پوشش کمیته امداد در شهرری

به گزارش راگانیوز ، هادی تمهیدی بعدازظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال و پویای شهرستان ری که با حضور معاون استان تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در سالن خدمت فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت بر اساس برنامه‌ریزی مدونی که در سطح استان و شهرستان صورت گرفت با برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور جمعی از مسؤولان استان تهران در شهرستان ری آغاز شد.

وی از برگزاری برنامه‌های متنوع در سطح شهرستان ری به مناسبت دهه کرامت گفت: پنج‌شنبه هفته جاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور پرشور مردم در شهرستان ری برگزار می‌شود.

معاون سیاسی – انتظامی فرمانداری شهرستان ری افزود: همایش بزرگ دختران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌هایی است که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در هفته جاری در شهرستان ری برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین برنامه جنگ‌های شادی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در سطح شهرستان ری برگزار می‌شود.

تمهیدی عنوان کرد: بازدید از مرکز توانبخشی بهزیستی شهرستان ری از دیگر برنامه‌هایی است که برای دهه مبارک کرامت در این شهرستان برنامه ریزی شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.