آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری همایش پیاده روی به مناسبت سی و چهارمین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام

به گزارش راگانیوز ، کارکنان، دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره)شهرری در روز جمعه مورخ31/02/95در یک روز بهاری همراه با خانواده هایشان با حضور در پارک چیتگر، پیاده روی کردند که با استقبال خوبی همراه بود.

گفتنی است: هدف از برگزاری این همایش پیاده روی که به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، ایجاد وفاق و همدلی بیشتر بین دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان  و همچنین برای تامین سلامت و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین آنها می باشد.

این همایش  با توجه به سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تعمیم نشاط و توسعه فرهنگ ورزش همگانی در بین دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان به منظور تامین سلامت و ایجاد روحیه نشاط و شادابی، و به مناسبت سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در روز جمعه ۳۱ اردیبهشت به طور همزمان در تمامی واحدها و مراکز سراسر کشور اجرا گردید .

روابط عمومی واحد یادگار امام(ره) شهرری ضمن تجلیل از تلاش سیاست های مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه دکتر دادگان در امر نهادینه کردن ورزش همگانی در خانواده بزرگ علمی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین تلاش مدیریت تربیت بدنی واحد در امر برگزاری مطلوب این همایش، از حضور گرم کارکنان، استادان و دانشجویان در همایش پیاده روی به مناسبت سی و چهارمین سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر می نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.