آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری کارگاه مشاوره گروهی با موضوع مسائل بین زوجین در شهرستان ری

به گزارش راگانیوز به نقل از  «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران ری »،رییس اداره مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثاگران شهرستانهای استان تهران از برگزاری کارگاههای آموزشی با اجرای مرکز مشاوره بنیاد شهید و امو رایثاگران ری در خصوص اهداف این برنامه گفت: هدف از برگزاری کارگاه های مشاوره گروهی، توسعه و ترويج سبك زندگي اسلامي-ايراني با رويكرد تحكيم بنيان خانواده، ارتقاء سطح كيفي زندگي خانواده ها و همچنین مقابله با آسيب پذيري پيوند هاي زناشويي می باشد.
زهرا فهيمي مسئول مرکز مشاوره بنیاد ری گفت: از آنجاییکه امروزه کیفیت زندگی افراد دچار ضعف شده است و روانشناسان و مشاوران به دنبال افزایش این کیفیت هستند ضرورت برگزاری این کلاسها احساس شد.

وی همچنین برگزاری این کارگاه را برای دریافت افراد از نقش خود در زندگی موثر دانست و ادامه داد: یکی از عوامل موثر بر افزایش کیفیت زندگی افراد علاوه بر شاد زیستن، مشخص کردن انتظارات و نقشها در روابط است.

گفتنی است در این کارگاه های آموزشی و مشاوره ای در زمینه مسائل خانواده، به طور مستمردر مرکز بنیاد شهید و امور ایثارگران ری برگزار می شود و همسران جانباز و فرزندان شاهد و ایثارگر متأهل با استفاده بهینه از این کارگاه آموزشی می توانند نتایج مثمر ثمری از این برنامه ها داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.