آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بزرگترین بوستان حوزه دهیاری‌های استان تهران افتتاح شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی بخشداری مرکزی ری، در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بوستان بهشت بزرگترین بوستان روستاهای توابع استان تهران با مساحتی بالغ‌بر ۱۵ هزار متر مربع و اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در روستای اسلام آباد نظامی شهرستان ری با حضور سیدفرید موسوی و فاطمه ذوالقدر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توجه به روستاهای محروم از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه در بودجه ۹۸ با اختصاص ۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای کاهش و محرومیت اختصاص داده شده است، افزود: برای توسعه حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و ایجاد بنیاد فرهنگی عبدالعظیم نیز بودجه خاصی اختصاص خواهد یافت.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در ۴۰ سال گذشته فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشتیم و قطعاً از مشکلات امروز نیز با همت و بصیرت مردم همیشه در صحنه عبور خواهیم کرد.

بخشدار مرکزی ری در این مراسم اظهار داشت: ۴۰ روز پیش کلنگ ساخت بوستان بهشت در روستای اسلام آباد نظامی بر زمین زده شد و باتوجه به شرایط نامناسب جوی و مشکلات فیزیکی و عمرانی پیش رو، بوستان بزرگ بهشت بنا به عزمی جهادی در مدت زمان وعده داده شده آماده بهره‌برداری شد و اکنون در آستانه چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در راستای اصل مهم خدمت رسانی به مردم و توسعه و آبادانی روستاها، شاهد بهره‌برداری بزرگترین بوستان روستاهای توابع استان تهران باشیم.

وی افزود: بوستان بهشت با مساحتی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع و اعتباری۳ میلیارد و ۲۰۰‌ میلیون تومان یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های عمرانی حوزه روستایی است که در آستانه ۲۲ بهمن به بهره‌برداری رسید.

بخشدار مرکزی ری با اشاره به اهمیت احداث این بوستان گفت: بوستان بهشت نه تنها در توسعه فضای سبز روستا تاثیرگذار است بلکه در افزایش سرانه فضای سبز شهرستان ری نیز نقش بسزایی دارد و همزمان با بهره برداری از این بوستان ۴۰ نهال نیز به نیت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به دست مسؤولان و اهالی و خانواده معزز شهدا در این بوستان کاشته می شود.

فکوریان خاطرنشان کرد: بوستان بهشت علاوه بر مقیاس کمیتی شاخصی که در سطح روستاهای استان تهران برخوردار است به دلیل ساخت فضاهای ورزشی و تفریحی، باغ راه، پل طبیعت و کاشت نهال‌های زینتی و سازگار با اقلیم آب و هوایی شهرستان از ویژگی‌های کیفیتی مطلوب و منحصری نیز برخوردار است که پس از بهره برداری به عنوان یکی از بوستان‌های معروف جنوب شرقی شهرستان ری میزبان تعداد قابل توجهی از اهالی خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.