آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بهره‌مندی بیش از 600 مددجو از خدمات آسایشگاه کهریزک البرز

خبرگزاری فارس: بهره‌مندی بیش از 600 مددجو از خدمات آسایشگاه کهریزک البرز

به گزارش راگانیوز ؛  گروه نیکوکاران و قاصدک‌های آسایشگاه خیریه کهریزک در اقدامی مشترک با دعوت دفتر مشارکت‌های مردمی به آسایشگاه خیریه کهریزک آمدند.

خیرین همراه با هنرمندان موسیقی گروه هنری چپ کوک، در سالن آمفی تئاتر در کنار مددجویان کهریزک حضور داشتند. مکانی که تا کنون ندیده بودند و فقط از طریق شبکه‌های مجازی با خدمات توانبخشی و آموزشی آسایشگاه آشنا بودند.

محمد مرادی، مدیر روابط‌عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز طی سخنانی در این مراسم در جمع خیرین کهریزک گفت: آسایشگاه خیریه کهریزک البرز، در زمینی به‌وسعت 80 هزار مترمربع برای خدمت‌رسانی به سالمندان، کودکان معلول، بیماران جسمی حرکتی، ضایعه نخاعی و بیماران ام‌.اس بنا شد و در آن خدمات مراقبتی روزانه، شبانه‌روزی و مراقبت در منزل به مددجویان ارائه می‌شود.

وی افزود: آسایشگاه خیریه کهریزک در کنار تمام این خدمات برای رفاه حال بیماران اقدام به راه‌اندازی کلینیک شبانه‌روزی حکیم‌زاده کرده است که در آن تمام خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی انجام می‌گیرد.

مدیر روابط‌عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز خطاب به خیرین خاطر نشان کرد: با مساعدت و همکاری شما در حال حاضر بیش از 680 مددجو از خدمات مراقبتی ـ توانبخشی و آموزشی این مرکز بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش فارس، در انتهای این مراسم خیرین به ملاقات مددجویان بخش‌های نگهداری شبانه‌روزی که قادر به حضور در مراسم نبودند رفتند و در اقدامی خداپسندانه گلریزانی به نفع آسایشگاه خیریه کهریزک برپا کردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.