آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بهره‌مندی ۸۰۰ گردشگر از تورهای رایگان ری گردی؛ تاکنون/ استقبال گسترده مسافران از نخستین نقشه گردشگری شهرری

به گزارش راگانیوز ، ابوالفضل حیدری از استقبال گسترده شهروندان و مسافران از تور رایگان ری گردی خبر داد و گفت: هر روز ۱۶۰ گردشگر از آثار باستانی شهرری دیدن می‌کنند.

وی با بیان این مطلب گفت: تورهای ری گردی از ششم فروردین آغاز شده است و تاکنون ۸۰۰ نفر از مسافران نوروزی، شهروندان و گردشگران از این خدمات فرهنگی استفاده کرده‌اند.

قائم مقام شهرداری منطقه ۲۰ تهران با اشاره به این‌که ویژگی‌های آثار تاریخی شهرری از طریق راهنمای تور به گردشگران ارائه می شود، افزود: برج طغرل، چشمه علی، تپه میل، دژ رشکان، حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام از جمله آثاری  است که گردشگران از آن دیدن می‌کنند.

تهران

تهران

تهران

تهران

تهران

تهران

شهرداری منطقه ۲۰ و میراث فرهنگی ری برای تهیه نخستین نقشه جامع گردشگری شهرری

وی به تهیه نقشه گردشگری ویژه شهرری با مشارکت اداره میراث فرهنگی شهرری اشاره کرد و بیان داشت: برای نخستین بار نقشه جامعی از اطلاعات مورد نیاز مسافران تهیه شده است که دارای اطلاعاتی همچون معرفی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، محل‌های اسکان، جاذبه‌های گردشگری و تاریخی، دفاتر خدمات مسافرتی، مهمان پذیر و مسافرخانه‌ها، کلانتری‌ها، هلال احمر، ایستگاه‌های آتش نشانی، داروخانه‌های شبانه‌روزی، بیمارستان‌ها، گرمابه‌های عمومی، نانوایی‌ها، مراکز تعمیر خودرو، پمپ گاز و بنزین، پایانه‌های حمل و نقل عمومی، سرویس‌های بهداشتی، سینما و ایستگاه‌های مترو هست.

حیدری افزود: با توجه به این‌که اطلاعات ضروری که مورد نیاز مسافران است در این نقشه راهنمای گردشگری آورده شده، این نقشه مورد استقبال گسترده گردشگران واقع شده است.

قائم مقام شهرداری منطقه ۲۰ تهران یادآور شد: تورهای رایگان ری گردی تا ۱۲ فروردین ادامه دارد و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با سامانه ۱۳۷ و یا شماره مرکز ری شناسی ۵۵۹۷۲۱۱۸ تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.