آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بهره‌گیری درست از ظرفیت‌ها و مدیریت درست منابع در دستور کار است

خبرگزاری فارس: بهره‌گیری درست از ظرفیت‌ها و مدیریت درست منابع در دستور کار است

به گزارش راگانیوز ، هدایت‌الله جمالی‌پور امروز در ارتباط با نام‌گذاری سال 95 با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» از سوی رهبر فرزانه انقلاب با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی فقط موضوع یک سال، یک ماه و یک روز نیست.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به‌معنای شناخت درست ظرفیت‌ها و مدیریت درست منابع و حرکت درست و شایسته در چارچوب منویات رهبر فرزانه انقلاب است افزود: رهبر معظم انقلاب طی سالیان اخیر بر موضوع اقتصاد تاکیدات فراوانی فرمودند و مسئولان را به اقتصاد مقاومتی و … توجه دادند.

فرماندار شهرستان ری با تاکید بر اینکه راه توسعه و پیشرفت کشور شناخت ظرفیت‌ها و بسیج امکانات برای توسعه کشور است گفت: دولت یازدهم اقدامات شایسته‌ای را در حوزه اقتصاد مقاومتی آغاز کرده و قدم‌های خوبی در این عرصه برداشته است.

جمالی‌پور با عنوان اینکه امیدواریم در سال 95 با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی شاهد وضعیت خوبی در زمینه اقتصادی کشور باشیم اظهار داشت: امید است در سال 95 با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی، سرمایه انسانی و منابع طبیعی و ارتباطات بین‌المللی شاهد تقویت اقتصاد باشیم و سال خوبی در جهت توسعه و پیشرفت کشور داشته باشیم.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با حساسیت اقتصادی مقاومتی را تبیین فرموده و همگان را به این موضوع توجه داده و ارکان کشور را نیز در این عرصه هدایت فرمودند.

فرماندار شهرستان ری در ارتباط با چشم‌انداز و افق پیش روی شهرستان ری در سال 95 گفت: مجموعه شهرستان ری نیز در چارچوب سیاست‌های دولت یازدهم، شناسایی منابع و ظرفیت‌ها و قدم موثرتر با بسیج امکانات و ظرفیت‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: با تحقق این مهم سرعت مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان افزایش خواهد یافت.

جمالی‌پور تاکید کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت همه دستگاه‌ها و مردم برنامه‌های ارزشمند و شایسته‌ای را در سطح شهرستان ترسیم کرده و امیدواریم بتوانیم با قدرت و تمام توان در این مسیر گام برداشته و در پایان سال 95 شاهد این باشیم که به تمام برنامه‌های مد نظر رسیده‌ایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.