آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بهره برداری از ناوگان اتوبوس های جنوب تهران با اعتبار۸ میلیاردی

به گزارش راگانیوز ؛ ابوذر ریاضی ظهر دوشنبه در مراسم بهره برداری از ناوگان نوسازی شده خط ۳۳۵ این منطقه که با حضور مدیر سامانه تندرو ۶ اتوبوسرانی تهران برگزار شد، گفت: به منظور ترغیب شهروندان برای استفاده از حمل و نقل عمومی و خدمات رسانی بهینه، ۱۴ اتوبوس خط ۳۳۵ حدفاصل فلکه سوم دولت آباد تا مترو شهرری با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان نوسازی شده است.

ریاضی با اشاره به اینکه ۳۱۰ دستگاه اتوبوس در منطقه ۲۰ تهران به شهروندان خدمات رسانی می کنند، افزود: نوسازی مابقیاتوبوس ها نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد تا زمینه آسایش شهروندان بیش از پیش فراهم شود. معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه ۲۰ تهران یادآور شد: ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی علاوه بر فعالیت های فرهنگی نیازمند توسعه زیرساخت های مدهای حمل و نقلی است.

رضا زارعی مدیر سامانه تندرو ۶ اتوبوسرانی تهران نیز گفت: با توجه به اینکه منطقه ۲۰ تهران در سال ۹۶ همواره از نقاط بود که بالاترین شاخص آلودگی هوا را داشت، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران از منطقه آغاز شد. زارعی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار های لازم و حمایت های دولت، نوسازی ناوگان حمل نقل عمومی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. مراسم بهره برداری از ناوگان اتوبوس های جدید منطقه ۲۰ در میدان فلکه سوم دولت آباد با حضور مدیران ارشد شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۲۰تهران برگزار شد و اتوبوس های جدید این خط رسما به بهره برداری رسیدند.

 

منبع : خبر گزاری مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.