آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بهزیستی ری به اتباع بیگانه خدمات رایگان ارائه می دهد

به گزار راگانیوز ؛ مینا رجایی با اشاره به اینکه هدف بهزیستی حمایت از کودکان کار بوده وهیچ تبعیضی بین کودکان ایرانی و اتباع بیگانه قائل نمی شود، اظهار داشت: این کودکان قبل از ساماندهی به ناچار در مرکز نگهداری شبانه روزی ری نگهداری می شوند.

وی افزود: ۵۰ کودک کار در مراکز شبانه روزی بهزیستی ری نگهداری می شوند که ۱۶ نفر از آنها اتباع بیگانه هستند.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری یادآور شد: حضور کودکان کار در خیابان ها نوعی کودک آزاری محسوب می شود چرا که این کودکان در معرض انواع آسیب ها قرار گرفته و حقوقشان رعایت نمی شود.
وی تصریح کرد: کودکان کار و خیابان پس از شناسایی و نگهداری تحت پوشش حمایت های سازمان بهزیستی قرار می گیرند تا بعد از ترخیص مشکلی اجتماعی را در جامعه ایجاد نکنند.
رجایی عنوان کرد: بیشتر این اتباع درحاشیه این شهرستان سکونت دارند و همواره در معرض خطر و آسیب های اجتماعی قرار دارند که سایر دستگاه ها باید هم افزایی بیشتری در این زمینه با بهزیستی داشته باشند.
به گزارش ایرنا، گروهی از اتباع غیر مجاز پاکستانی با دستمزدهای بسیار پایین در مزارع اطراف شهرستان ری مشغول به کار هستندهمچنین آمار دقیقی نیز از اتباع افغانستانی ساکن در شهرری وجود ندارد ولی تعداد زیادی از جمعیت این منطقه را تشکیل می دهند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.