آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بهسازی ۳۲۳ مقطع از معابر منطقه ۲۰

به گزارش راگانیوز ، سید احمد صفوی صبح امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ۱۴ روزه لکه‌گیری معابر شهری و روستایی در این منطقه جنوبی خبرداد.

با بیان این مطلب گفت: به‌منظور تسهیل تردد شهروندان در معابر پیاده‌رو و سواره رو، طرح لکه‌گیری آسفالت برای ۳۲۳ مقطع از خیابان‌های نواحی هفت‌گانه منطقه ۲۰ آغاز شده است.

صفوی با اشاره به اینکه این طرح ۱۴ روزه است، افزود: معابر بزرگراهی و منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام از اولویت های این طرح است تا دسترسی زائران و شهروندان دیگر مناطق شهر تهران به این حرم شریف تسهیل شود.

وی ادامه داد: بزرگراه شهیدکریمی و خیابان‌های ابن بابویه، ورامین، امام حسین علیه‌السلام، شهید رجایی، علائین، قم، شهید بیات، شهید فدایی، شهید عربخواری، شهید رستگار از جمله مهم‌ترین محورهای اجرای طرح لکه گیری معابر است.

تهران نیوز پایتخت خبری ایران

تاکید بر ارائه خدمات مدیریت شهری به روستانشینان

صفوی با اشاره به این‌که خدمات مدیریت شهری منطقه ۲۰ در ناحیه حریم و نقاط جمعیتی روستانشین نیز ارائه می‌شود، گفت: ۳۵ مقطع از موارد لکه‌گیری در روستاهای طالب‌آباد، قلعه‌نو و زمان‌آباد پیش‌بینی شده است.

شهردار منطقه ۲۰ تکمیل پروژه های در حال اجرا را از مهم‌ترین فعالیت‌های سال جاری برشمرد و یادآور شد: مسائل مربوط به نگهداشت شهر، فعالیت‌های مینیاتوری و اثرگذار و رفع نیازهای محله‌ای شهروندان از دیگر فعالیت‌های اولویت دار مدیریت شهری است که با هدف افزایش رضایت مندی و ارتقاءکیفی زندگی شهروندان انجام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.